Název:
Strategie komunikace značky Huawei na sociálních sítích
Překlad názvu:
Communication strategy of Huawei on social media
Autoři:
Slavičínský, Jaroslav ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je provést analýzu komunikace značky Huawei na sociálních sítích a srovnání s konkurenční značkou Samsung. Následně bude vytvořena komunikační strategie, která bude sloužit jako doporučení pro značku Huawei, jak komunikovat na sociálních sítích. Práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán význam marketingu na internetu a speciálně na sociálních médiích. Dále je v ní obsažena charakteristika vybraných sociálních sítí. Praktická část obsahuje samotnou analýzu komunikace, srovnání se značkou Samsung a doporučenou strategii vedoucí ke zlepšení komunikace značky Huawei v prostředí sociálních médií.The goal of this master's thesis is to analyse current communication of Huawei on social media and to compare it with its competitor Samsung. Subsequently, the communication strategy will be created, which might be used as a guideline for Huawei's social media communication. The thesis is divided into two main parts - theoretical and practical. The importance of Internet marketing and social media marketing are described in the theoretical part as well as characteristics of selected social media. The practical part contains the analysis itself, comparison with Samsung and the recommended communication strategy to improve the current state of Huawei's social media presence.
Klíčová slova:
komunikace značky; komunikační strategie; marketing na sociálních sítích; sociální média; Sociální sítě; brand communication; communication strategy; social media; social media marketing; Social networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/53212