Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  předchozí7 - 16dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Berdnyk, Dariia ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace květinářství „Květiny u pošty“ s cílem zdokonalit oblast podpory prodeje a reklamy. Jejich podstata je vysvětlena v první, teoretické části práce. Praktická část pojednává o představení společnosti a zároveň analyzuje současnou marketingovou situaci. Na základě provedených dílčích analýz jsou navrženy možnosti ke zdokonalení. Tato doporučení jsou vhodná ke zlepšení podpory prodeje a reklamy, která povedou k navýšení tržeb analyzované společnosti, počtu nových zákazníků a uspokojení jejich potřeb.
Možnosti realizace moderního elektronického podnikání firmy
Slanař, David ; Chabada, Tomáš (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o moderních metodách a technologiích využívaných v elektronickém podnikání firmy se zaměřením na rozšíření portfolia o elektronické obchodování a jeho poskytování. Dále demonstruje implementaci e-shopu na bázi open-source softwaru jako plnohodnotné nízkonákladové řešení pro začínající podnikatelské subjekty.
Marketing Strategy of Company MOTORTEC, Ltd.
Pócsová, Lilla ; Tregler, Jiří (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
This thesis deals with marketing strategy of Motortec, Ltd. The company is an authorized dealer of vehicle brands Fiat, Alfa Romeo, Lancia and Jeep and provides authorized servise for vehicles of all brands. In the company there is no person responsible for marketing. The purpose of the thesis is to design a marketing strategy of the company.
Návrh změny komunikačního mixu vybrané společnosti
Jančová, Vendula ; Ondroušková, Renata (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je návrh změny komunikačního mixu vybrané společnosti. První část se zabývá definováním pojmů a teoretických poznatků v oblasti marketingu a marketingové komunikace. V části druhé jsou provedeny analýzy společnosti a jejího okolí dle dostupných informací. Výsledky analytické části jsou podkladem pro stanovení návrhu změn komunikačního mixu, nacházejících se v části třetí.
Podpora prodeje a reklama konkrétního produktu
Nejeschleba, Radek ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na nalezení ideální formy marketingové komunikace včetně reklamy a podpory prodeje pro knihu o bitcoinu, kterou autor bude vydávat v roce 2022. K tomuto účelu je využíváno různých druhů marketingových analýz. Na základě těchto analýz je pak navrženo možné řešení úspěšné marketingové komunikace. Zvláštní důraz je kladen na podporu prodeje a reklamu.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Berdnyk, Dariia ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace květinářství „Květiny u pošty“ s cílem zdokonalit oblast podpory prodeje a reklamy. Jejich podstata je vysvětlena v první, teoretické části práce. Praktická část pojednává o představení společnosti a zároveň analyzuje současnou marketingovou situaci. Na základě provedených dílčích analýz jsou navrženy možnosti ke zdokonalení. Tato doporučení jsou vhodná ke zlepšení podpory prodeje a reklamy, která povedou k navýšení tržeb analyzované společnosti, počtu nových zákazníků a uspokojení jejich potřeb.
Rizika v oblasti řízení marketingové komunikace
Benešová, Eliška ; Hladíková, Jana (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci a její rizika. Je členěna do několik základních kapitol. Jednou z nich jsou teoretická východiska, kde jsou základní pojmy související s tímto tématem. Následně analýza současného stavu. Velmi důležitou kapitolou jsou také návrhy řešení, které obsahují návrh komunikačního mixu. U každého návrhu je také kromě popisu, také časový harmonogram, lidské zdroje, finanční plán a analýza rizik vycházejících z implementace jednotlivých návrhů. Diplomová práce byla zpracována na kavárnu Bílá Vrána nacházející se v okrajové části Brno Komín.
Vytvoření marketingové komunikace v rámci podnikatelského plánu nově vznikajícího e-shopu
Oliva, Matěj ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Vytvoření marketingové komunikace v rámci podnikatelského plánu nově vznikajícího e-shopu Cíl: Hlavním cílem závěrečné diplomové práce je vytvoření marketingové komunikace pro nově vznikající internetových obchod. Metody: K vypracování závěrečné diplomové práce byly využity teoretické i praktické znalosti internetového marketingu, které byly nabyty při studiu problematiky a v rámci dlouhodobého pracovního poměru v oblasti sociálních médií. Využity byly i metody kvalitativního výzkumu, kterými byly ohnisková skupina a hloubkový rozhovor. Právě metody kvalitativního výzkumu spolu s neformálními rozhovory napomohly k analýze vhodných nástrojů marketingové komunikace. Výsledky: Výsledkem závěrečné diplomové práce je vytvořená kampaň marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod. Kampaň se zaměřuje především na reklamu na sociálních sítích a placenou PPC reklamu. Realizace reklamy na sociálních sítích je naplánována pro platformy Facebook a Instagram, jež v současné době představují velmi silný nástroj marketingové komunikace. Umístění PPC reklamy je navrženo pro internetových vyhledávač Google, který rovněž představuje vysoký potenciál pro marketingovou komunikaci. Dalšími prvky navržené marketingové komunikace jsou dotazník, e-mailing, optimalizace webových stránek a soutěž....
Vytvoření marketingové komunikace v rámci podnikatelského plánu nově vznikajícího e-shopu
Oliva, Matěj ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Vytvoření marketingové komunikace v rámci podnikatelského plánu nově vznikajícího e-shopu Cíle: Hlavním cílem závěrečné diplomové práce je vytvoření marketingové komunikace pro nově vznikající internetových obchod. Metody: K vypracování závěrečné diplomové práce byly využity teoretické i praktické znalosti internetového marketingu, které byly nabyty při studiu problematiky a v rámci dlouhodobého pracovního poměru v oblasti sociálních médií. Výsledky: Výsledkem závěrečné diplomové práce je vytvořená kampaň marketingové komunikace pro právě vznikající internetový obchod. Kampaň se zaměřuje především na reklamu na sociálních sítích a placenou PPC reklamu. Výhodou vytvořené marketingové komunikace je její praktická využitelnost v podnikatelském záměru, která bude realizována na začátku nového roku. Klíčová slova: Dotazník, e-mailing, podpora prodeje, PPC reklama, SEO, sociální sítě
Komunikační kampaň společnosti adidas ČR na produkt Energy Boost
Šenkárčin, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název práce: Komunikační kampaň společnosti adidas ČR na produkt Energy Boost Cíle práce: Stěžejním cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhů a doporučení na zlepšení komunikační kampaně společnosti adidas ČR, která byla vytvořena speciálně na produkt Energy Boost. Návrhy a doporučení byly vytvořeny na základě provedené analýzy kampaně. Metoda: V bakalářské práci byly použity speciální metody kvalitativního výzkumu. Analýza kampaně byla vypracována metodou případové studie, zúčastněného pozorování a metodou analýzy dokumentů. Sběr dat probíhal pomocí strukturovaného rozhovoru s pracovníkem marketingového oddělení společnosti adidas ČR. Výsledky práce: V závěru bakalářské práce bylo provedeno hodnocení komunikační kampaně a zároveň byly vytvořeny návrhy na její zlepšení. Zmiňovanými návrhy byly jmenovitě guerilla marketing, sestavení tréninkové skupiny před akcí organizace Runczech.com, propagace produktu ve vybraných institucích a projekt "adidas vás naučí běhat!". Jejich odhadovaná cena byla vyčíslena přibližně na 220 000 Kč. Klíčová slova: Komunikace, propagace, kampaň, podpora prodeje, reklama

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   předchozí7 - 16dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.