Název:
Marketingová strategie společnosti MOTORTEC, spol s r.o.
Překlad názvu:
Marketing Strategy of Company MOTORTEC, Ltd.
Autoři:
Pócsová, Lilla ; Tregler, Jiří (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Diplomová práca sa zaoberá marketingovou stratégiou spoločnosti Motortec, spol. s r. o. Firma je autorizovaným predajcom vozidiel značiek Fiat, Alfa Romeo, Lancia a Jeep a poskytuje autorizovaný servis vozidlám všetkých značiek. V spoločnosti chýba osoba zodpovedná za marketing, preto je cieľom práce navrhnúť marketingovú stratégiu firmy.
This thesis deals with marketing strategy of Motortec, Ltd. The company is an authorized dealer of vehicle brands Fiat, Alfa Romeo, Lancia and Jeep and provides authorized servise for vehicles of all brands. In the company there is no person responsible for marketing. The purpose of the thesis is to design a marketing strategy of the company.
Klíčová slova:
advertising; communication mix; customer; marketing; marketing strategy; sales support; service
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11217