Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora prodeje a reklama konkrétního produktu
Nejeschleba, Radek ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na nalezení ideální formy marketingové komunikace včetně reklamy a podpory prodeje pro knihu o bitcoinu, kterou autor bude vydávat v roce 2022. K tomuto účelu je využíváno různých druhů marketingových analýz. Na základě těchto analýz je pak navrženo možné řešení úspěšné marketingové komunikace. Zvláštní důraz je kladen na podporu prodeje a reklamu.
Podpora prodeje a reklama konkrétního produktu
Nejeschleba, Radek ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na nalezení ideální formy marketingové komunikace včetně reklamy a podpory prodeje pro knihu o bitcoinu, kterou autor bude vydávat v roce 2022. K tomuto účelu je využíváno různých druhů marketingových analýz. Na základě těchto analýz je pak navrženo možné řešení úspěšné marketingové komunikace. Zvláštní důraz je kladen na podporu prodeje a reklamu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.