Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Partnerství společnosti Pilsner Urquell a České hokejové reprezentace
Šenkárčin, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Partnerství společnosti Pilsner Urquell a České hokejové reprezentace Cíle práce: Cílem diplomové práce je vytvoření doporučení a návrhů partnerských aktivit, které společnost Pilsner Urquell užívá v partnerském spojení s Českou hokejovou reprezentací, na období hokejové sezony 2016/2017. Doporučení a návrhy byly vytvořeny na základě analýzy partnerství a partnerských aktivit v sezoně 2014/2015 v rámci kampaně ICE HOCKEY 2015 během domácího MS v Praze a Ostravě. Metoda: V diplomové práci byly aplikovány speciální metody kvalitativního výzkumu. Analyzování partnerství a komunikační kampaň společnosti Pilsner Urquell byly vypracovány na základě případové studie a analýzy interních dokumentů organizace. Sběr nutných dat proběhl skrze strukturovaný rozhovor s marketingovým pracovníkem společnosti Pilsner Urquell. Výsledky práce: Výsledkem diplomové práce je návrh koncepce komunikační kampaně na sezonu 2016/2017 i s navrženými druhy a nástroji komunikace. Zároveň je předložena série dílčích projektů aktivujících partnerství České hokejové reprezentace a společnosti Pilsner Urquell. Tyto projekty obsahují hlavní ideu, způsob aktivace i finanční odhad jejich realizace. Klíčová slova: propagace, sponzoring, kampaň, Public Relations, image
Komunikační kampaň společnosti adidas ČR na produkt Energy Boost
Šenkárčin, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název práce: Komunikační kampaň společnosti adidas ČR na produkt Energy Boost Cíle práce: Stěžejním cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhů a doporučení na zlepšení komunikační kampaně společnosti adidas ČR, která byla vytvořena speciálně na produkt Energy Boost. Návrhy a doporučení byly vytvořeny na základě provedené analýzy kampaně. Metoda: V bakalářské práci byly použity speciální metody kvalitativního výzkumu. Analýza kampaně byla vypracována metodou případové studie, zúčastněného pozorování a metodou analýzy dokumentů. Sběr dat probíhal pomocí strukturovaného rozhovoru s pracovníkem marketingového oddělení společnosti adidas ČR. Výsledky práce: V závěru bakalářské práce bylo provedeno hodnocení komunikační kampaně a zároveň byly vytvořeny návrhy na její zlepšení. Zmiňovanými návrhy byly jmenovitě guerilla marketing, sestavení tréninkové skupiny před akcí organizace Runczech.com, propagace produktu ve vybraných institucích a projekt "adidas vás naučí běhat!". Jejich odhadovaná cena byla vyčíslena přibližně na 220 000 Kč. Klíčová slova: Komunikace, propagace, kampaň, podpora prodeje, reklama

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.