Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 113 záznamů.  začátekpředchozí64 - 73dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Interní koučink
Chloubová, Šimona ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Předložená práce se zabývá programy interního koučinku v organizacích. Na základě teorie metody koučinku a modelů koučinku rozebírá jeho formy a popisuje proces koučovacího rozhovoru. Vymezuje koučování oproti psychoterapii a mluví o mluví o roli kouče a požadavcích na jeho odbornost v oblasti metodiky. Práce popisuje programy interního koučinku obecně a na konkrétních případech z praxe. Zabývá se důvody zavádění a výhodami interního koučinku oproti koučinku externímu. Součástí je i model programu interního koučinku pro advokátní kancelář, který ukazuje možné propojení interního koučinku s firemními procesy a s konceptem klíčových kompetencí organizace. Práce nesleduje pouze současné modely interního koučinku, ale hodnotí je a stanovuje možný potenciál rozvoje programů interního koučinku v organizacích.
Koučování ve firemním prostředí
Grusová, Anna ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Veteška, Jaroslav (oponent)
Předložená práce popisuje vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, definuje metodu koučování, vymezuje jeho nezbytné součásti - kladení otázek, stanovení cílů, vnímání reality, ve které se koučovaný nachází, stanovení alternativních cest k cíli, výběr jedné z těchto cest, akční plán, zpětnou vazbu. Odvolává se na relevantní poznatky z odborné literatury. Předložená práce dále odlišuje koučování od jiných metod: především od mentoringu, terapie a poradenství. Popisuje jednotlivé směry v koučování, například jmenujme koučování vycházející ze sportovního prostředí a koučování inspirované jednotlivými psychologickými přístupy. Práce dále podrobněji popisuje dva vybrané přístupy, srovnává jejich shodné prvky a použitelnost ve firemním prostředí. Poslední kapitola je věnována možnostem uplatnění koučování jako metody rozvoje a přístupu k řízení zaměstnanců v prostředí organizace. Klíčová slova: koučování, rozvoj zaměstnanců
Projekt profesní navigace pro studenty FM VŠE
Vlčková, Dominika ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Nawrath, Martin (oponent)
Diplomová práce je zpracována s cílem navrhnout upřesnění průběhu na Fakultě managementu VŠE v Jindřichově Hradci (FM VŠE) pilotně ověřovaného workshopu s názvem Profesní navigace, co se životem na prahu dospělosti?. Tento seminář je zaměřený na pomoc studentům FM VŠE v oblasti hledání odpovědí na otázky spojené s blížícím se vstupem do dospělosti; s využitím metod procesově-orientované práce jim na kurzu pomáhají proškolení lektoři, autoři kurzu. V teoretické části se zabývám problematikou vývoje osobnosti a metodami vedení takovýchto kurzů, včetně procesově-orientované práce. V praktické části pak získané poznatky aplikuji do konkrétních doporučení pro další rozvoj workshopu.
Koučink jako metoda zvýšení pracovní efektivnosti
Beranová, Michaela ; Tužová, Julie (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Cílem práce je identifikace koučování a praktické zkušenosti koučinku v pracovním prostředí. Práce je založena na koučinku jako metodě ke zvýšení pracovní efektivity pomocí koučování. Následná studie je zaměřená na vybrané pracoviště, kde již kou-čink praktikují. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou definovány pojmy koučo-vání, kouč a týmové koučování, které se dále využívají v praktické části. Praktickou část tvoří data získaná na základě dotazníkového šetření ve vybrané firmě a přepis koučovacích rozhovorů, na jejichž základě je vyhodnocena efektivita koučování.
Manažerské dovednosti
Hůlová, Denisa ; Pánek, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce bude v první části zaměřena na analýzu manažerských technik ve veřejné správě, teoretická východiska týkající se osobnosti manažera a klasifikace jednotlivých stylů vedení,zejména se zaměřením na koučování a mentorování. Druhá část bude věnována samostatné analýze, bude proveden sběr podkladových dat prostřednictvím dotazníkového šetření a nestrukturovaného rozhovoru s pracovníky Magistrátu města Ústí nad Labem. Na základě takto získaných informací bude v poslední části vyhodnocení závěrů a doporučení pro zlepšení manažerských technik. Cílem diplomové práce je zjistit prostřednictvím charakteristik jednotlivých manažerských technik, jaký styl vedení manažeři využívají a na základě zjištěných poznatků je analyzovat a porovnat. Zhodnotit úroveň a kvalitu manažerského vedení ve vybrané organizaci ( Magistrát města Ústí nad Labem) a navrhnout opatření ke zlepšení její činnosti.
Manažerské dovednosti
Červinková, Barbora ; Kříž, Josef (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Teoretická východiska v této práci vysvětlují pojmy blízce související s managementem a manažerskými dovednostmi. Úvodní část se týká přiblížení samotného pojmu manažer a management, dále jsou rozepsány manažerské funkce, které jsou souvisle rozvity do popisu dalších schopností, jako jsou komunikace, stanovování cílů, kompetence i koučování. Stěžejním bodem je přiblížení pojmů soft a hard dovednosti, které by manažeři měli vlastnit, anebo kterým by se měli v průběhu své praxi naučit. Jen díky správnému ovládání obou těchto skupin dovedností lze docílit kvalitního vedení organizace. Pro zřetelnější vysvětlení je v části manažerských dovedností obsažen grafický náhled, který přibližuje rozdělení dovedností. V druhé části práce, tedy praktické části, je popsána situace s dosavadními dovednostmi manažerů ve zvolené společnosti. Díky dotazníku je možné změřit současnou úroveň získaných dovedností manažerů na třech úrovních a dále lze vyhodnotit, jaký je zájem o zvyšování jednotlivých dovedností, anebo zda se manažeři cítí dostatečně kvalifikování na výkon své pracovní pozice.
Význam koučinku pro vedení lidí
Petružálková, Šárka ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Pavla, Pavla (oponent)
Diplomová práce na téma Význam koučinku pro vedení lidí je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. První část práce vymezuje základní pojmy týkající se managementu, vedení a řízení lidí a blíže charakterizuje styly řízení a osobnost manažera. Dále se práce podrobně zabývá motivací a jejím vlivem na jednání lidí. Důležitou částí je kapitola o koučování, která se zabývá historií koučování, podrobně rozebírá podstatu a klíčové prvky koučování, vztah mezi koučem a koučovaným a také je zde uvedeno, co koučování není. Praktická část se skládá z vyhodnocení dotazníkového šetření, které mělo za úkol zjistit, zda manažeři ve sledované organizaci mají povědomí a přehled o koučování a zda ho sami při vedení svých podřízených používají. Na základě zjištěných závěrů jsou zpracovány návrhy a doporučení na zlepšení využívání koučování pro vedení lidí ve sledované organizaci.
Manažerské dovednosti
Mühlová, Michaela ; Kříž, Josef (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Cílem diplomové práce je řešení problematiky manažerských dovedností (vedení lidí, motivování, delegování pravomocí, rozhodování, koučování, komunikace). Každá řídící práce vyžaduje specifické nároky jak na manažerské dovednosti, tak i na schopnosti. V teoretické části diplomové práce jsou představeny obecné pojmy týkající se řízení a řídících procesů. Dále vysvětlení pojmu manažer, jeho osobnost, jeho funkce, role a manažerské kompetence. V poslední části teoretické práce jsou charakterizovány vybrané manažerské dovednosti, kterými manažeři mohou disponovat a které jsou podstatné pro výkon jejich manažerské práce. Diplomové práce se věnuje především měkkým (soft) dovednostem, ale jsou zde charakterizovány i tvrdé (hard) dovednosti, které jsou základem pro zlepšení výkonnosti pracovníků. Praktická část diplomové práce je zaměřena na charakteristiku vybrané společnosti KSB-PUMPY + ARMATURY s.r.o., koncern a na průzkum uplatňování vybraných manažerských dovedností konkrétních manažerů v této společnosti. Analýza je provedena řízeným rozhovorem, dotazníkovým šetřením a pomocí metody pozorování. Výsledky dotazníkového šetření jsou v praktické části práce zhodnoceny a je podán návrh a doporučení ke zlepšení současné situace.
Kurz sebekoučování pro vysokoškoláky
Trojanová, Daniela ; Jirsáková, Jitka (vedoucí práce) ; Miroslava, Miroslava (oponent)
Bakalářská práce na téma Kurz sebekoučování pro vysokoškoláky se zabývá metodou koučování a jejím cílem je navrhnout, připravit a realizovat kurz sebekoučování pro vysokoškoláky. To vše na základě propojení poznatků z oblasti koučování a sebeřízení. Použitými metodami při psaní bakalářské práce bylo studium odborné literatury a dotazníkové šetření. Teoretická část bakalářské práce obsahuje základní charakteristiku koučování, koučovací nástroje, úvod do sebekoučování, vzdělávání dospělých, přípravu a tvorbou kurzu pro dospělé s přihlédnutím na jeho cílovou skupinu. V rámci praktické části byl pilotně ověřen navržený kurz sebekoučování pro studenty ČZU v Praze. Účastníci pilotního kurzu vyplnili vstupní a výstupní evaluační dotazník, ze kterého vyšlo, že zájem o kurz neměla žádná specifická skupina studentů a většina z nich se s koučováním setkala poprvé. Z dotazníkového šetření také vyplynulo, že studenti byli s kurzem a jeho obsahem spokojeni, ve velké míře naplnil jejich očekávání a nabyté vědomosti z něj se pokusí využít při svém budoucím rozvoji. V závěru práce jsou shrnuta další inovace kurzu vzhledem k proběhlé pilotáži.
Kritéria výběru koučů z pohledu koučovacích společností
Svobodová, Kristýna ; Lačev, Alek (vedoucí práce) ; Matej, Matej (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl zjistit, jaká jsou kritéria pro výběr koučů do koučovacích společností. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je věnována pochopení tématu. V této části je vysvětlen pojem koučování a jeho definice, představeno je několik metod a forem koučování. Popsány jsou i některé typy profesního koučování například životní nebo exekutivní koučování, a také přístupy v koučování. Pozornost je věnována i profesním organizacím koučům a popisu kouče, jeho osobnosti, kompetencím. Velký důraz je kladen na akreditace koučů a akreditované výcviky koučů. Praktická část je zaměřena na kvantitativní výzkum. Výzkum probíhá formou dotazníku, který byl poslán kompetentním osobám v koučovacích společnostech. V této části bakalářské práce, jsou představeny výsledky šetření, kdy hlavním zkoumaným aspektem byly preferovaná kritéria ze strany koučovacích společností pro výběr jejich koučů. Dále bylo zjišťováno, jaký vliv mají tato kritéria na současnou situaci koučování včetně úrovně koučů a porovnání úrovně českých koučů se zahraničními kouči. Z uvedeného výzkumu vyplynulo, že koučovací společnosti považují za nejdůležitější kritéria při výběru koučů hlavně praxi, vzdělání a případně i akreditované certifikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 113 záznamů.   začátekpředchozí64 - 73dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.