Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uplatnění time managementu na konkrétní manažerský subjekt
Horešovská, Karolína ; Tužová, Julie (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Time management jako nástroj pro manažery při plánování a organizování pracovních činností se zaměřením na efektivitu práce a produktivitu. Cílem teoretické části bakalářské práce je definování a identifikování metod time managementu, kam patří stanovení cílů, jejich rozdělení podle priorit, ovlivnění time managementu manažerů jejich biologickými předpoklady, uplatnění základních principů a nástrojů time managementu v praxi. V praktické části jsem použila metody z teoretické části při pozorování a zkoumání dvou manažerských subjektů. Na závěr praktické části jsem zhodnotila osobní time management zkoumaných manažerů, navrhla zlepšení a vyhodnotila mnou stanovené hypotézy.
Koučink jako metoda zvýšení pracovní efektivnosti
Beranová, Michaela ; Tužová, Julie (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Cílem práce je identifikace koučování a praktické zkušenosti koučinku v pracovním prostředí. Práce je založena na koučinku jako metodě ke zvýšení pracovní efektivity pomocí koučování. Následná studie je zaměřená na vybrané pracoviště, kde již kou-čink praktikují. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou definovány pojmy koučo-vání, kouč a týmové koučování, které se dále využívají v praktické části. Praktickou část tvoří data získaná na základě dotazníkového šetření ve vybrané firmě a přepis koučovacích rozhovorů, na jejichž základě je vyhodnocena efektivita koučování.
Koučink jako metoda zvýšení pracovní efektivnosti
Skupinová, Lucie ; Tužová, Julie (vedoucí práce) ; Sedláková, Jaroslava (oponent)
Cílem práce není jen zaměření na koučink samotný, ale celý proces zvyšování kvalit zaměstnance a jeho následné uplatnění v praxi za účelem zvýšení pracovní efektivnosti. Zaměřuje se na nové metody v koučinku, jako je konfrontace mezi zaměstnanci, klade důraz na citlivý přístup k zaměstnanci a používá The Achieve model jako nástavbu pro již uplatňovaný model The Grow. V práci se snažím o změny přístupu manažerů a team leaderu k podřízeným, změny vnímání koučinku samotného a jeho přínosu. Ve své práci jsem použila metody pozorování, rozhovoru a komparace výsledků. V práci zjišťuji, jak je koučink uplatňován napříč pozicemi na největší pobočce v jedné s hlavních bank v ČR a následně aplikuji mnou zvolené metody.
Koučing jako metoda zvýšení pracovní efektivnosti
Havel, Jakub ; Tužová, Julie (vedoucí práce) ; Stejskalová, Irena (oponent)
Bakalářská práce se věnuje pojmu koučink a zvýšení pracovní efektivity na základě koučování. Klade si za cíl základní vysvětlení obou pojmů a následnou studii pracovního prostředí, kde koučování jako styl vedení lidí probíhá. Bakalářská práce má přiblížit funkci koučování, jeho základy a nástroje, se kterými pracuje a to především koučovací rozhovor. Následný výzkum se právě na koučovací rozhovor dále zaměřuje. Ukazuje, jak takový reálný rozhovor v praxi vypadá a porovnává teorii s praxí. Zároveň má práce za úkol dotazníkovým šetřením u koučovaných zjistit, jak se jim v zaměstnání, kde je koučování praktikováno, pracuje, jak rozhovory probíhají, co jim přináší a jak je moti-vují. Důležitým bodem práce je také porovnání odpovědí koučovaných s přepisem roz-hovorů a následným srovnáním s reálnými dosahovanými výsledky koučovaných za-městnanců.
Prezentační a komunikační dovednosti manažera ve vybrané organizaci
Molitor, Štěpán ; Tužová, Julie (vedoucí práce) ; Hiršová, Miloslava (oponent)
Cílem práce je zjistit, zda existuje rozdíl ve vnímání intenzity a kvality komunikace mezi manažerem a podřízeným. Dále si práce klade za cíl porovnat sebehodnocení manažerů s tím, jak jejich schopnosti hodnotí jejich přímí podřízení. Pro tento účel bylo použito dotazníkové šetření a kvantitativní výzkum. Jako modelový příklad slouží obchodní oddělení společnosti X, s.r.o.
Business Plan
Bončová, Milada ; Tužová, Julie (vedoucí práce) ; Pevná, Jana (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo na základě teoretických vědomostí vypracovat podnikatelský plán s finanční analýzou. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř základních částí. Úvodní část bakalářské práce obsahuje teoretické informace o podnikatelském plánu, jeho účelu, zásadách zpracovaní a jeho struktuře. V praktické části bakalářské práce sestavuji podnikatelský plán podniku Měšťanský pivovar Borovany s finanční analýzou. V závěrečné části se nacházejí přínosy bakalářské práce a celkové závěry, ke kterým jsem dospěla.
Podnikatelský plán společnosti Hafra, s.r.o.
Pelikánová, Hana ; Tužová, Julie (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Bakalářská práce zachycuje podobu nového myšlení v zakládání nového podniku. Bakalářská práce tedy pojednává o založení podniku na základě odkoupení již fungující části podniku jiného. Toto téma bakalářské práce je nosné především pro generační výměnu podnikatelů v České republice.
Podnikatelský plán - založení fitcentra
Malecha, Jakub ; Tužová, Julie (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Ve své bakalářské práci jsem popsal obvyklé zásady tvoření podnikatelského plánu a následně vlastní podnikatelský plán na téma založení fitcentra vytvořil. Konkrétně se jedná o založení fitcentra ve Veselí nad Lužnicí a hodnocení reálnosti a výhodnosti tohoto podnikatelského záměru. Na základě zjištěných výsledků a vytvořeného podnikatelského plánu je možno založit konkurenceschopné fitcentrum v dané lokalitě.
Prezentační a komunikační dovednosti manažera ve vybraném subjektu
David, Jakub ; Tužová, Julie (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Tématem mé bakalářské práce jsou prezentační a komunikační dovednosti manažerů na pozici area sales manažer ve společnosti Mondelez International Czech Republic s.r.o. V práci se věnuji především měkkým kompetencím, které vycházejí z obecných schopností člověka. Tato práce je rozdělena do dvou částí, a to teoreticko-metodologické a aplikační části. V teoreticko-metodologické části jsou objasněny základní pojmy a poznatky k danému tématu, a to z odborných publikací, které jsou uvedeny v seznamu literatury. V této části jsou také definovány výzkumné otázky, na které je zpracovaná metodika sloužící k zodpovězení těchto otázek. V aplikační části je nejprve představena společnost Mondelez, dále jsou prezentovány výsledky dotazníkového šetření a řízeného rozhovoru, a to včetně komentářů a grafů. V závěru práce je diskutováno o výsledcích a jsou předloženy návrhy opatření, které by mohly zlepšit stávající situaci.
Podnikatelský plán - vytvoření svatební agentury
Špicová, Jarmila ; Tužová, Julie (vedoucí práce) ; Zelená, Veronika (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je sestavení reálného podnikatelského plánu nově začínající firmy poskytující služby v oblasti organizace a koordinace svatebního dne. Teoretická část se zabývá rozborem struktury podnikatelského plánu. Praktická část zpracovává reálný podnikatelský plán, který má prokázat či vyvrátit životaschopnost dané firmy při nynějších podmínkách v České republice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.