National Repository of Grey Literature 634 records found  beginprevious617 - 626next  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
The positoning of the brand Champagne Taittinger on the Czech market and its evolution
Leiss, David ; Postler, Milan (advisor) ; Lochman, Alexander (referee)
The essay is focused on the analysis of the position of the brand Champagne Taittinger on the Czech market. In theoretic part are explained basic concepts of marketing, marketing mix, the concept of brand positioning, targeting and segmentation. In the practical part is at first described the market of sparkling wines in the Czech Republic. In addition, there are introduced companies Champagne Taittinger and Bacchus Vins & Champagnes which is the exclusive importer of the brand Champagne Taittinger on the Czech market. After the presentation of the portfolio of the brand are analyzed distribution channels of its products. After that there is analysis of the brand positioning of Champagne Taittinger and its largest competitors. In the last section are described the marketing activities of the brand on our market.
Apprehension of corporate identity and culture in the Czech republic
Kyncl, Jiří ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Práce definuje firemní styl, firemní design a jeho prvky, zabývá se firemní komunikací, kulturou a komponentami firemního designu-značkou, barvami, písmem, grafickým manuálem apod. Pomocí informací od firem z oboru a poptávky a nabídky analyzuje vnímání firemního stylu v ČR.
Hodnocení vybrané značky na trhu
Rerko, Filip ; Halík, Jaroslav (advisor)
Tato práce popisuje proces vytváření a budování značky v průběhu času. Teoretická část obsahuje zejména vysvětlení obecných pojmů, legislativních postupů při získání registrované známky, vzhled a tvorbu samotného loga. Druhá část hodnotí konkrétní grafické atributy vybrané značky na trhu. Hodnotí značku a popisuje proces zavádění a budování této značky na našem trhu.
Procedure of introducing Kofola brand onto the german market
Procházka, David ; Sztogrynová, Miroslava (advisor) ; Mišovská, Soňa (referee)
Cílem práce je popsat možný nenákladný vstup značky a produktu Kofola na německý trh, resp. do Bavorska. Hypotézou práce je domněnka, že na bavorském trhu existuje mezera, kde cílový segment tvoří mladí lidé ve věku 18-30 let, kteří touží žít po svém a hledají svůj nápoj. V práci je dále rozpracována myšlenka vstupu vytvořením vlastní sub-kofola-kultury a rozšíření nápoje mezi jedince cílové skupiny pomocí multiplikace. Práce popisuje jeden možný proveditelný způsob vstupu ve městě Norimberk a nabádá k dalšímu výzkumu a zpracování dané tématiky. Podkladem práce bylo provedené dotazníkové šetření.
Vnímání značky zákazníkem - Kimberly Clark, s.r.o.
Vrbová, Lucie ; Stříteský, Václav (advisor) ; Bělohradská, Andrea (referee)
Bakalářská práce se zabývá vnímáním značky zákazníkem na trhu produktů dámské hygieny, konkrétně tampónů a vložek, se zaměřením na značku Kotex. Teoretická část popisuje kupní rozhodovací proces, teorii značky a výzkumu trhu.
Perceived brand value among students of Czech universities
Benedikt, Jiří ; Kališová, Libuše (advisor) ; Zamazalová, Marcela (referee)
The perceived brand value consists of brand's recall and recognition, perceived quality, customer loyalty to the brand and other factors. These factors, together with other associations and values are researched in this thesis on four Czech and four foreign brands among students of Czech universities. The aim is to compare and evaluate results of the research of brands in different branches of business and to find its strengths and weaknesses.
Building brand Four Seasons
Madarová, Kateřina ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Homola, Otokar (referee)
Cílem práce je přiblížit problematiku budování značky společnosti poskytující hotelové služby. V první části se práce zaměřuje na teoretická východiska budování značky, vysvětluje základní pojmy a vazby mezi nimi. V druhé části je teorie aplikována na konkrétní příklad hotelu Four Seasons. Popisuje strategii budování značky od jejího počátku jak ji vytvořil zakladatel hotelu Izadore Sharp až po její zabudování do každého hotelu ve světě. Na závěr uvádí výsledky průzkumu mínění o značce Four Seasons v České republice získané na základě dotazníku.
Vnímání jednotlivých značek notebooků českým spotřebitelem
Líbenek, Petr ; Pincová, Eva (advisor)
Cílem práce je formou dotazníku získat data, která následně na základě svých praktických zkušeností a poznatků porovnám s realitou. Reálné poměry na českém trhu s notebooky se pokusím nastínit v první, teoretické části své práce a následně vyvodím závěry. Cílem práce je nastínit situaci na českém trhu s notebooky a především chování a vztah spotřebitelů k jednotlivým značkám notebooků. Zjistit úroveň informovanosti spotřebitelů v této oblasti.
Research of the GE Money Brand - Rebranding and Olympic Campaign
Belica, Michal ; Postler, Milan (advisor) ; Zamazalová, Marcela (referee)
Brand, logo - explanation. Brand management and rebranding. General Electric, GE Money. Research of the GE Money Brand in 2006 and 2008.
Analysis of the communication mix of L'ORÉAL
Příhodová, Lucie ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Procházka, Jan (referee)
This diploma thesis deals with the communication mix of Garnier, one of the most famous global brands of the cosmetic company L'Oréal. The goals are to analyze brand's communication , especially TV advertisments and their effects. The main goal is to find out more about consumer perception of the ads and brand as such. The thesis also contains my own marketing research on the main topics mensioned above, which basically means revealing the communication effects of the TV ads.

National Repository of Grey Literature : 634 records found   beginprevious617 - 626next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.