Original title: Hodnocení vybrané značky na trhu
Authors: Rerko, Filip ; Halík, Jaroslav (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2006
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Tato práce popisuje proces vytváření a budování značky v průběhu času. Teoretická část obsahuje zejména vysvětlení obecných pojmů, legislativních postupů při získání registrované známky, vzhled a tvorbu samotného loga. Druhá část hodnotí konkrétní grafické atributy vybrané značky na trhu. Hodnotí značku a popisuje proces zavádění a budování této značky na našem trhu.
Keywords: Brand; Brand value; Logo; Podstata značky; Značka

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/917

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8723


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share