Original title:
Proces zavádění značky Kofola(r) na německý trh
Translated title:
Procedure of introducing Kofola brand onto the german market
Authors:
Procházka, David ; Sztogrynová, Miroslava (advisor) ; Mišovská, Soňa (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2006
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Cílem práce je popsat možný nenákladný vstup značky a produktu Kofola na německý trh, resp. do Bavorska. Hypotézou práce je domněnka, že na bavorském trhu existuje mezera, kde cílový segment tvoří mladí lidé ve věku 18-30 let, kteří touží žít po svém a hledají svůj nápoj. V práci je dále rozpracována myšlenka vstupu vytvořením vlastní sub-kofola-kultury a rozšíření nápoje mezi jedince cílové skupiny pomocí multiplikace. Práce popisuje jeden možný proveditelný způsob vstupu ve městě Norimberk a nabádá k dalšímu výzkumu a zpracování dané tématiky. Podkladem práce bylo provedené dotazníkové šetření.
Keywords:
Individualita; Kofola; Multiplikátor; Street Culture; značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1066