Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 108 záznamů.  začátekpředchozí61 - 70dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivační faktory osobních asistentů Klubu Hornomlýnských
Hedlová, Marie ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Hádková, Kateřina (oponent)
U n iv er zita K ar lov a PEDAGOGICKÁ FAKULTA SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKA MOTIVAČNÍ FAKTORY OSOBNÍCH ASISTENTŮ KLUBU "HORNOMLÝNSKÁ" Závěrečná bakalářská práce Autor: Marie Hedlová Obor: Speciální pedagogika Forma studia: kombinovaná Vedoucí práce: Doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. Datum odevzdání práce: 30.4.2013 Prohlášení: Prohlašuji, že jsem bakalářskou práci na téma "Motivační faktory osobních asistentů" zpracovala samostatně, za použití uvedené literatury a po odborné konzultaci s Doc. PaedDr. Vandou Hákovou, Ph.D. V Roztokách dne 30.4.2013 ………………………………. Marie Hedlová Poděkování: Úvodem bych touto cestou ráda poděkovala vedoucí mé bakalářské práce Doc. PaedDr. Vandě Hájkové, Ph.D. za odbornou pomoc, konzultace a cenné rady při vypracování této práce. Velké poděkování také patří všem osobním asistentům, kteří poctivě vyplnili dotazník a tím přispěli ke kvalitnímu zpracování praktické části mé bakalářské práce. MOTIVAČNÍ FAKTORY OSOBNÍCH ASISTENTŮ KLUBU "HORNOMLÝNSKÁ" Motivational factors of personal assistants from "Hornomlýnská" club SOUHRN: Bakalářská práce se zabývá motivací osobních asistentů pracujících pro klub "Hornomlýnská". Teoretická část zahrnuje různé teoretické poznatky týkající se motivace, jako je její definice, rozdělení či její zdroje. Dále zde nalezneme několik jednotlivých teorií pracovní...
Nefinanční motivace pedagogických pracovníků v mateřské škole
Vodrážková, Eva ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Závěrečná práce se zabývá nefinanční motivací pedagogických pracovníků v prostředí mateřské školy. Zmiňuje některé původní motivační teorie a zabývá se volbou motivace pro různé typy osobností pedagogických zaměstnanců. Práce se také zabývá aktuálním pohledem na základní pravidla motivace a možností jejich využití. Analyzuje možnosti různých typů nefinanční motivace a jejich používání managementem školy při vedení lidí. Zabývá se nejvíce používanými a nejefektivnějšími metodami z pohledu ředitelů a srovnává je s pohledem pedagogických pracovníků. Nabízí přehled možností nefinanční motivace podle toho jak jsou nejvíce využívány řediteli škol a které se jeví jako nejefektivnější.
Identifikace vzdělávacích potřeb u všeobecných sester
Baláčková, Veronika ; Marsová, Jana (vedoucí práce) ; Svobodová, Dana (oponent)
BALÁČKOVÁ, Veronika. Identifikace vzdělávacích potřeb u všeobecných sester. Bakalářská práce na téma Identifikace vzdělávacích potřeb u všeobecných sester se zabývá motivy a důvody všeobecných sester pro další vzdělávání. Věnuje se historii vzdělávání všeobecných sester ve světě a v České republice, mezinárodním kritériím pro kvalifikační přípravu všeobecných sester a jejich pohledem na současný systém vzdělávání. Analyzuje potřebu vzdělávání a motivy k učení, přibližuje také faktory ovlivňující učení. V závěru se věnuje formám celoživotního vzdělávání. V empirické části zkoumá důvody a motivy dalšího vzdělávání všeobecných sester v současnosti a zároveň hodnotí názor všeobecných sester na tuto problematiku. Klíčová slova: všeobecná sestra, vzdělávání, potřeba, motiv, učení, formy celoživotního vzdělávání
Forma jako prostor pro vyjádření hudební myšlenky
Ulrichová, Zuzana ; Nedělka, Michal (vedoucí práce) ; Váňová, Hana (oponent)
Forma jako prostor pro vyjádření hudební myšlenky Název diplomové práce: Forma jako prostor pro vyjádření hudební myšlenky Abstrakt: Diplomová práce se zabývá hudební formou jako smysluplným prostorem pro vývoj a setkání hudebních myšlenek. Obsahem práce je teoretický popis různých aspektů hudebních forem a základních principů hudebního formování. Součástí je i porovnání několika publikací o hudebních formách s ohledem na možnosti jejich využití hudebními pedagogy. Další část práce se zaměřuje na výzkum, jehož cílem je popsání problematiky výuky hudebních forem v hodinách hudební výchovy na základních školách. Závěrečná část přináší náměty pro práci s tématem hudební forma s využitím tvořivých činností.
Andský svět z pohledu dětského vypravěče
Tomanová, Magdaléna ; Housková, Anna (vedoucí práce) ; Binková, Simona (oponent)
Diplomová práce se zabývá pohledem dětského vypravěče na andský svět. Tato perspektiva je analyzována na základě románů dvou peruánských spisovatelů: Hluboké řeky od José Maríi Arguedase a Kronika ze San Gabriel od Julia Ramóna Ribeyra. Práce je rozdělená na teoretickou a analytickou část. Teoretická část pojednává o indigenistickém literárním proudu, životě autorů a románu formování. Analýza uvedených děl je rozdělena do tří částí: tematický, kompoziční a jazykový plán. Tematický plán reflektuje konfrontaci dvou světů (andský a západní) a motivy, které romány sdílejí. V kompozičním plánu jsou rozebrány veškeré náležitosti související s kompozicí děl a navíc výsledek dosaženého vývoje ústředních protagonistů. Jazykový plán se zaměřuje na postavu vypravěče a rozbor využitých jazykových prostředků. V závěru je vyhodnocený rozdílný pohled hrdinů na andský svět. Klíčová slova: andský svět, západní svět, motiv, kompozice, vývoj, vypravěč, jazykové prostředky My thesis deals with a child narrator's point of view at the Andean universe. This perspective is analysed on the basis of novels by two Peruvian writers: Deep River by José María Arguedas and Chronicles from San Gabriel by Julio Ramón Ribeyro. The diploma work is divided into theoretical and analytical part. The theoretical part talks about...
Kriminální a dobrodružné motivy v románech Pavla Kohouta
Horáčková, Kristýna ; Holý, Jiří (vedoucí práce) ; Špirit, Michael (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou románů spisovatele Pavla Kohouta, které vznikaly v období sedmdesátých až devadesátých let dvacátého století. Tato analýza je zaměřena především na sledování kriminálních a detektivních motivů v románech Katyně, Kde je zakopán pes, Hodina tance a lásky a Hvězdná hodina vrahů. Vzhledem k těsné provázanosti děl a jejich autora je první část věnována životu spisovatele, důraz je zde kladen na období po roce 1968. Práce se dále zabývá tematikou kriminální literatury, jejím vývojem a vymezením pravidel, která lze v jejím rámci vysledovat. Cílem diplomové práce je analýza jednotlivých děl z hlediska konkrétních motivů a postupů kriminální literatury, které se objevují v románech Pavla Kohouta. V jednotlivých dílech jsou analyzovány role hlavních postav a jejich jednání v souvislosti s kriminálními činy, zároveň je sledováno, nakolik jsou díla ovlivněna pravidly a principy kriminální literatury. Mezi charakteristické rysy vybraných románů patří především práce s napětím a očekáváním čtenáře. Klíčová slova: detektivka, kriminální literatura, vyšetřovatel, oběť, motiv, pravidla, očekávání, perspektiva, kompozice, mnohostrannost
Problematika motivace žáků II. stupně základních škol
Mazúchová, Ráchel ; Sedláčková, Daniela (vedoucí práce) ; Kasíková, Hana (oponent)
Práce si klade za cíl zmapovat problematiku související s motivací k učení (respektive jejím nedostatkem) u žáků druhého stupně základních škol. Pokouší se analyzovat vlivy, které motivaci ve škole snižují či komplikují, a zaměřuje se na nejčastější následky frustrace potřeb ve školním prostředí - nudu a strach. Zároveň se zabývá možnostmi vzbuzování potřeb poznávacích, výkonových a sociálních, které pro motivaci ve škole hrají klíčovou roli, a snaží se odpovědět na otázky po způsobech a prostředcích, jimiž lze motivaci k učení žáků, s přihlédnutím k jejich vývojovým specifikům, zvýšit. Zvláštní pozornost v souvislosti s tímto tématem je věnována vlivu interakce učitel - žák. Empirická část obsahuje postřehy z praxe; tyto postřehy tvoří doplněk k poznatkům z teoretické části.
Téma dětství v poezii M. Cvetajevové /v období do emigrace/
Tíkalová, Jana ; Hlaváček, Antonín (vedoucí práce) ; Hříbková, Radka (oponent)
NÁZEV: Téma dětství v poezii Mariny Cvetajevové v období do emigrace AUTOR: Jana Bruněva VEDOUCÍ PRÁCE: PaedDr. Antonín Hlaváček ABSTRAKT: Cílem mé diplomové práce je představit podobu dětství v poezii Mariny Cvetajevové a to prostřednictvím jejích básní, které jsem pečlivě pročetla. Zaměřila jsem se přednostně na poezii z období autorčiných nejranějších tvůrčích let až po její emigraci. Toto období literární činností Mariny Cvetajevové bylo velice plodné a pestré svou tématikou, formou, slovní zásobou nebo rytmikou veršů. Svým bádáním bych chtěla zjistit, jak velký vliv mělo vlastní prožité dětství básnířky na její tvorbu a zda se tyto motivy vyskytují v celém mnou vybraném tvůrčím období Mariny Cvetajevové, nebo jen v určité jeho části. K tomuto účelu jsem prostudovala také odbornou literaturu, která chronologicky spojuje jednotlivé básně s reáliemi z autorčina života. KLÍČOVÁ SLOVA: dětství, poezie, motiv, Marina Cvetajevová

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 108 záznamů.   začátekpředchozí61 - 70dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.