Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 539 záznamů.  začátekpředchozí527 - 536další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán
Sýkorová, Lucie ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Cílem této práce je vypracovat podnikatelský plán na zahájení provozu nové kavárny. Vlastnímu plánovému dokumentu předchází teoretické vymezení pojmů podnikatel a podnikání, definování možných bariér vstupu do podnikání v České republice i v zahraničí, právních forem podnikání a určení specifik podnikatelské činnosti v pohostinství. Součástí práce je návrh možné podoby plánu, jehož pilíře tvoří analýza externího prostředí (pomocí PEST analýzy, Porterova modelu pěti konkurenčních sil aj.), marketingový plán a finanční plán. Samotný dokument "Podnikatelský plán: provozování podniku Kavárna XY, s.r.o." je pak vypracován na základě výše zmíněné teoretické předlohy.
Business plan: Café with concept of selling design products
Poláková, Nikola ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Cílem této diplomové práce je uvést na trh zajímavý koncept nové pražské kavárny, který bude v praxi zrealizovatelný, rentabilní a atraktívní pro zákazníky. Práce je rozdělená na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou.V teoretické části jsou uvedené základní informace určené pro začínajícího podnikatele. Jsou zde charakterizovány základní pojmy souvisící s podnikáním, model Lean Canvas, náležitosti a struktura podnikatelského plánu. Praktická část se opírá o informace uvedené v teoretické části a představuje zpracovaný podnikatelský plán kavárny, prodajního místa a galerie "Café at the Watchmaker". V praktické části je zpracovaný vlastní průzkum trhu, analýza konkurence, charakteristika zákazníků, finanční analýza, SWOT analýza a analýza rizik podnikání. V závěru této části diplomové práce je zhodnocení úspěšnosti a zrealizovatelnosti podnikatelského plánu.
Podnikatelský plán
Procházka, Jan ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru pro založení malé kavárny v Liberci, která bude mimo klasické služby kavárny nabízet i servisní služby pro cyklisty. V teoretické části práce jsou popsána teoreticko-metodologická východiska nutná k vypracování podnikatelského plánu. V praktické části je prezentován vlastní podnikatelský plán.
Analýza internetového prostředí z pohledu potenciálního návštěvníka kavárny v Praze
Havránek, Michal ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Dvořáková, Olga (oponent)
Tato práce má vyzkoumat, jaké informace může získat uživatel internetu, jako potencionální návštěvník kavárny v Praze. Analýza je prováděna sekundárním výzkumem, kdy se nejdříve stanoví hodnotící kritéria, podle nichž se ohodnotí jednotlivé kavárny, které nalezne uživatel ve vyhledávači mezi prvními a poté se z výsledných dat udělá analýza a vyhodnotí výsledky. V závěru se shrne, jaké má uživatel možnosti.
Podklady pro založení podniku - kavárny
Kumstová, Lucie ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Hlavním cílem této práce bylo zjistit, zda je účelné zakládat kavárnu na Praze 11. Kavárna Minima s. r. o. by měla být tichým a útulným místem k posezení a vychutnání kvalitních produktů. První část práce tedy shrnuje potřebnou teorii. V druhé části práce bylo, na základě průzkumu veřejného mínění, stanoveno zaměření - mise a vize podniku. Zde se prokázalo, že náš původní záměr je slučitelný se zájmy občanů Prahy 11. Dále byla zmapována situace v okolí podniku za pomocí Porterovi a PEST analýzy. A v závěru je uvedeno číselné vyjádření a propočítání možného zisku a zhodnocení investice. Výsledkem práce je pak rozhodnutí o založení či nezaložení kavárny.
Založení podniku v oboru pohostinství
Fikotová, Zdeňka ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Předmětem této diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu založení kavárny v Českých Budějovicích. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje základním pojmům týkajících se podnikání a obecnému popisu a struktuře podnikatelského plánu. V praktické části je sestaven kompletní podnikatelský plán Divadelní kavárny a vinárny. Tento plán má za úkol ověřit použitelnost teoretických postupů v praxi a prokázat, že je projekt realizovatelný a má šanci na úspěch.
Podnikatelský záměr
Bartoš, Pavel ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
na vypracování podnikatelského záměru. Cílem práce je poskytnout kvalitní a reálný přehled o situaci a vývoji podniku. Cílem této práce je vytvoření podnikatelského záměru popisujícího založení kavárny s nabídkou kvalitních vín ve městě Blansku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je obecně popsán samotný podnikatelský plán a poskytnuty rozšiřující informace. Praktická část je zaměřena Klíčové jsou především oblasti analýz (SWOT, PEST, 5 porterových sil), marketingová a finanční část práce.
Marketingová úskalí gastronomických podniků
Šetenová, Barbora ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Boučková, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce je poukázat na stinné a naopak pozitivní stránky oboru marketingu v gastronomii. A to pak zejména v oblasti marketingové komunikace, cenotvorby a tvorby jednotného firemního stylu. Práce se skládá z výzkumů, které zahrnují názory odborníků a zákazníků, přičemž stěžejní výzkum se týká motivace studentů středních gastronomických škol a učilišť ke studiu a práci právě v tomto oboru. Praktické ukázky jsou zaměřeny zejména na podporu prodeje, media relations či procesy, které by měly být dodrženy v kavárenství. Závěr pak shrnuje stěžejní poznatky ze všech realizovaných výzkumů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 539 záznamů.   začátekpředchozí527 - 536další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.