Název: Marketingová úskalí gastronomických podniků
Překlad názvu: Marketing difficulties of gastronom companies
Autoři: Šetenová, Barbora ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Boučková, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: gastronomie; kavárna; marketingová komunikace; POP materiály; café; gastronomy; marketing communication; POP materials

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32030

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114406


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet