Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 331 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Novostavba hotelu s wellness centrem
Blažek, Milan ; Sedlák, Radek (oponent) ; Benešová, Romana (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je projektová dokumentace pro provedení stavby – Novostavba hotelu s wellness centrem. Stavba je určena pro ubytování, stravování, rekreaci a parkování osobních automobilů. Má jedno podzemní a tři nadzemní podlaží a je rozčleněna do čtyř traktů: wellness centrum obsahující posilovnu, masérský salón nebo sauny s výstupem na vlastní terasu ve druhém nadzemním podlaží; ubytovací zařízení s více než dvaceti pěti pokoji o různých kapacitách s možností výstupu na vlastní terasu v jižní části stavby, vlastní prádelnou či manažerskými kancelářemi; restaurace s kapacitou nad sto hostů a s vlastní terasou v prvním nadzemním podlaží; nebo hromadná garáž pro více než čtyřicet osobních automobilů. Celá stavba je přizpůsobena pohybu osob s omezenou schopností pohybu a orientace včetně dvou hotelových pokojů a čtyř parkovacích stání v podzemní garáži. Komunikační prostor hostů a zaměstnanců je funkčně oddělen tak, aby se jejich cesty nekřížily. Objekt je vybaven dvěma výtahy nové generace ve východní a západní části objektu; vzduchotechnickými jednotkami zvlášť pro hotel, kuchyň a wellness centrum a dalšími nezbytně nutnými technickými prostředky pro správnou funkčnost objektu. Nosný systém tvoří prefabrikovaná, rámová konstrukce stojící na monolitických železobetonových patkách propojených železobetonovými prahy v místech opláštění. To je provedeno z keramických tvárnic a zatepleno deskami z kamenných vláken dle ETICS. Opláštění podsklepené části tvoří bednící tvárnice. Vnitřní vyzdívky jsou vyzděny taktéž z keramických tvárnic. Strop tvoří dutinové, předpjaté stropní panely, schodiště je navrženo jako prefabrikované. Střechy jsou řešeny jako klasické, extenzivně vegetační, jednoplášťové se třemi vrstvami asfaltových, hydroizolačních pásů. Terasy jsou řešeny jako klasické, jednoplášťové s pochozí plochou z betonové dlažby na nastavitelných terčích v části wellness centra; nebo z keramické dlažby uložené na roznášecí, betonové mazanině v hotelové čá
Návrh a realizace navigačního systému pro mobilní robot Bender II
Venc, Luboš ; Růžička, Michal (oponent) ; Věchet, Stanislav (vedoucí práce)
Tato práce je návodem pro návrh a realizaci navigačního systému, který je určen pro navigaci ve vnitřních prostorách budov. Z důvodu již existujících knihoven pro práci s laserovým scannerem a předpřipraveným navigačním balíčkem byl pro realizaci navigačního systému zvolen robotický operační systém ROS. Hlavním senzorem pro orientaci v prostoru je tedy laserový scanner SICK LMS2xx.
Realizace hrubé vrchní stavby rodinného domu v Lanškrouně
Faltys, David ; Nečasová, Barbora (oponent) ; Liška, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je řešení technologické etapy hrubé vrchní stavby rodinného domu v Lanškrounu. Práce obsahuje technickou zprávu, řešení širších dopravních vztahů, technologický předpisy pro zdění a hrubou konstrukci střechy, zařízení staveniště, časový plán, návrh strojní sestavy, kontrolní a zkušební plány a bilance zdrojů.
Rámec pro tvorbu aplikací s podporou peer-to-peer spolupráce
Hrdina, Jan ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací aplikačního rámce pro tvorbu kolaborativních webových editorů, které umožňují peer-to-peer spolupráci v realném čase. V práci jsou shrnuty existující přístupy pro replikaci dat, z nichž je pro další použití jako nejvhodnější vybrána implementace CRDT (conflict-free replicated data type) pro JSON od M. Kleppmanna. Pomocí výsledného rámce může být vytvářený obsah bezpečně sdílen uvnitř skupin protějšků, kde každému členovi je možné nastavit jiná oprávnění. Pro navázání spojení a komunikaci P2P jsou navrženy a implementovány vlastní komunikační protokoly postavené na WebRTC, WebSocket a WebCrypto. Rámec umožňuje řešení konfliktů a samostatnou práci i bez připojení k internetu. Pro konzistentní uživatelský zážitek je součástí knihovna s prvky uživatelského rozhraní pro správu přátel, skupin a další časté úkony. Rámec je implementován s využitím funkcionálních návrhových vzorů realizovaných v jazyce ReasonML. Funkčnost výsledku je ověřena vytvořením ukázkové aplikace editoru myšlenkových map.
Framework for Testing Student Projects
Dižová, Natália ; Malík, Viktor (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
This Master's Thesis is about design and implementation of a framework, whose target is to improve effectiveness and simplify student project's evaluation process. Theoretical part of this Thesis is dedicated to software testing fundamentals and used principles. It also describes Linux containerization technology. In the next part, Thesis contains analysis of requirements for student project testing in various University courses. Core of the Thesis describes design and its implementation of a system, which satisfies analyzed requirements. Last part shows how implemented system was verified and shows possible future extensions of this work.
Framework pro částečnou dynamickou rekonfiguraci FPGA Virtex-5
Raček, Jakub ; Viktorin, Jan (oponent) ; Matoušek, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací frameworku částečné dynamické rekonfigurace pro FPGA architekturu Virtex-5.  Framework má usnadnit tvorbu aplikací s hardwarovými akcelerátory využívajících částečnou dynamickou rekonfiguraci. S využitím frameworku byla vytvořena demonstrační aplikace pro pattern-matching nad příchozími síťovými pakety. Řízení procesu částečné dynamické rekonfigurace obstarává systém typu GNU/Linux, který běží na procesoru MicroBlaze. To navíc umožňuje běh méně náročných aplikací a zpracování paketů pomocí softwaru.
Framework IoTivity a jeho použití na různých hardwarových platformách
Přistal, Martin ; Štůsek, Martin (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá studiem projektu IoTivity. V práci jsou popsány metody komunikace pro různé druhy přenosů dat a architektury na niž je tento projekt vystavěn. Zmíněny budou i podobné projekty. Práce cílí na aplikaci v praxi a tedy i praktický výstup v podobě sestavení komunikace z různých prvků založených na odlišných architekturách v komunikačním scénáři Klient - Server.
Framework for a Web Internet Service Implemented in Google Cloud Platform
Roshka, Andrei ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
This thesis aims to design and implement a framework for a paid internet service and deploy it to the cloud services provided by the Google Cloud Platform with the lowest operation price. The resulting architecture is serverless, so it uses Firebase services such as Firestore NoSQL database, Firebase Storage, and Firebase Authentication. The solution is written in TypeScript and consists of two main parts - the front-end application and the worker, which processes computational tasks. React is used to build component-based UI for the front- end, forming a solid foundation with Redux for centralized application state management. As a server for the front-end, Nginx is used. The worker is based on the Node.js back-end JavaScript runtime environment. The application is successfully deployed to the Cloud Run as a set of Docker containers using a CI/CD pipeline built on Cloud Build.
Multi-agentní strategická hra s mravenci
Šimetka, Vojtěch ; Zbořil, František (oponent) ; Král, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou koncepce a vývoje multi-agentní strategické hry hrané v reálném čase. Práce analyzuje teorii těchto her a agentních systémů a výsledky této analýzy následně zohledňuje v koncepci samotné hry. Ta kromě herních prvků a ovládání běžně dostupných v současných RTS hrách implementuje několik úrovní umělé inteligence, kde každá jednotka je agent. Navíc nabízí jedinečný mód kooperace - společné ovládání jednotek umělou inteligencí a hráčem. Zároveň je hra koncipovaná tak, aby byla snadno rozšířitelná o nové umělé inteligence a mohla být využita pro výuku agentních systémů. Záverečná část práce se soustředí na srovnání jednotlivých umělých inteligencí a zhodnocení efektivity implementace hry. Za tímto účelem byla provedena série automatizovaných testů.
Nástroj pro podporu manuálních GUI testů
Bednářová, Marie ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Rogalewicz, Adam (vedoucí práce)
Manuální testování aplikací je účinným, ale časově náročným procesem. Tato práce se bude zabývat metodami a technologiemi, které by umožnily zopakovat manuální postup bez přítomnosti člověka a následně z průběhu vytvořit report se zhodnocením průběhu. V řešení byla zvolena metoda testování na základě znalosti aplikace. Spolu s technologií WinAppDriver bylo možné navrhnout framework, který umožní vykonávat nahrané postupy v podobě testovacích běhů, sbírat informace z jejich průběhu a vytvářet report. Výsledkem této práce je dvojice nástrojů, která umožní automaticky spouštět speciálně vytvořené testy nad danou aplikací. Zároveň byly zahrnuty i akce, které jsou potřebné vykonat před spuštěním testů tak, aby bylo možné celý proces provádět bez přítomnosti člověka.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 331 záznamů.   začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.