Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  začátekpředchozí50 - 59další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh externí komunikace pro Robert Bosch, spol. s r. o.
SOLAROVÁ, Petra
Diplomová práce se zabývá problematikou externí komunikace se zaměřením na vztahy s veřejností (public relations). Předkládaná práce je aplikována na českobudějovickou společnost Robert Bosch, spol. s r. o. Hlavním cílem bylo vytvoření vlastního návrhu externí komunikace pro rok 2012 se zaměřením na vybranou zájmovou skupinu společnosti, kterou se stali studenti vysokých škol technického a ekonomického zaměření jakožto potenciální budoucí zaměstnanci společnosti. Návrh obsahuje vybrané vhodné prvky z nových trendů v marketingové komunikaci (virální marketing, guerilla marketing, event marketing).
Návrh komunikační strategie produktu GoGirl se zaměřením na český trh.
Horká, Sabina ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Diplomová práce se zabývá procesem plánování marketingové komunikace, jejímž předmětem je výrobek GoGirl. Cílem je nalezení optimální kombinace komunikačních nástrojů a jejich nasazení způsobem, který bude nejen respektovat podmínky českého trhu, ale prostřednictvím kterého budou splněny stanovené komunikační cíle. Diplomová práce dále zohledňuje problematiku omezených finančních prostředků, s níž se mohou potýkat nejen drobní podnikatelé, ale díky rostoucímu tlaku na snižování nákladů, i velké korporace. Vzhledem k této skutečnosti se práce věnuje tomu, jak za použití nekonvenčních marketingových metod, avšak při maximálním respektování všech marketingových přístupů, vytvořit efektivní komunikační strategii.
Guerilla marketing in the banking sector
Bláhová, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo posoudit vhodnost a účinnost marketingové komunikace (zkráceně GM) v bankovnictví u cílové skupiny mladých lidí. Dotazníkového šetření se zúčastnily dvě skupiny respondentů, Češi a Němci. Teoretická část obsahuje základy marketingové komunikace, včetně komunikačních trendů v bankovnictví ČR, popis GM a GM technik. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že GM komunikace vyvolá zájem a virální šíření u dané cílové skupiny. Poptávka po dalších informacích o bankovním produktě, po vyvolaném zájmu GM komunikací je výrazně vyšší u Němců než u Čechů.
Social Guerilla marketing
Hejkalová, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá social guerilla marketingem a jejím cílem je analyzovat vybrané kampaně a následně zhodnotit vhodnost guerilla marketingu pro sociální problematiku. Teoretická část popisuje marketingové komunikace a nové trendy v oslovení zákazníků, včetně guerilla marketingu, a dále sociální marketing a social guerilla marketing. Praktická část obsahuje výzkum trhu guerillových kampaní. Vybrané kampaně jsou nejprve představeny a následně analyzovány. Na závěr je zhodnocena vhodnost využití této formy komunikace v oblasti sociálních problémů a jsou navržena doporučení do budoucna.
Guerilla marketing, problematika hodnocení a využití v kultuře
Šafaříková, Kateřina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce se zabývá guerilla marketingem jako jedním z netradičních nástrojů propagace. V teoretické části popisuje hlavní specifika guerilly, zkoumá situaci v České republice, legislativní úpravu, která se k problematice vztahuje a uvádí příklady kampaní. Ve stěžejní praktické části se zaměřuje na využití guerilly při propagování kulturních událostí -- například filmů, hudebních festivalů nebo knih. Analyzuje několik kampaní, zhodnocuje vhodnost jejich použití a snaží se zjistit, co mají společné a čím se odlišují. Kultura je kreativní oblastí a kampaně, aby byly úspěšné, by tedy také měly být kreativní, což se analýzou potvrzuje.
Moderní metody marketingu
Harudová, Kateřina ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zameřuje na vytvoření komplexního marketingového programu šitého na míru rodinnému pekařství, s využitím vybraných trendů marketingu dnešní doby.
Struktura a využití Guerilla marketingu v praxi
Ertelt, Marek ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Tošnar, Petr (oponent)
Diplomová práce na téma "Struktura a využití guerilla marketingu v praxi" se zabývá detailním rozborem jednotlivých guerilla marketingových směrů. S pomocí mnoha příkladů z praxe nachází doporučení pro využití jednotlivých směrů, v závislosti na typu společnosti. Zároveň tato práce nabízí tvorbu moderních pravidel pro zajištění efektivnosti a úspěchu guerilla kampaně. V neposlední řadě se také zabývá legislativní stránkou věci.
Guerilla marketing as a new trend in marketing communication
Baraniaková, Júlia ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Podobová, Katarína (oponent)
Cíl bakalářské práce je teoreticky vymezit pojem guerillový marketing jako jeden z nových trendů marketingové komunikace, poukázat na jeho výhody a nedostatky oproti tradiční marketingové komunikaci. Následně jako praktickou ukázku formou individuálního hloubkového rozhovoru přiblížit strategii vybrané společnosti (Nike ČR) v oblasti guerillového marketingu a formou dotazníku stanovit vnímání guerillových aktivit a povědomí a postoj ke značce Nike mezi studenty VŠ. Uvedené metody zkoumání spolu s teoretickými východisky potvrzují guerillový marketing jako jeden z oblíbených a v praxi využívaných trendů marketingové komunikace, který pomáhá budovat povědomí o značce a vztah se zákazníkem. Je ale důležité, aby byly všechny guerillové aktivity vždy použité v souladu s ostatními prvky marketingové strategie firmy.
Využití guerilly v kultuře
Mitošinková, Barbora ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Krejčí, Hana (oponent)
V bakalářské práci na téma využití guerilly v kultuře je mým výzkumným cílem zjistit, zda existují předpoklady, důvody a inspirativní pozitivní zkušenosti podporující používání guerilla marketing v praxi kulturních organizací. Zabývám se analýzou guerilla marketingu vsazeného do kontextu aktivit kulturních organizací a jeho možným využitím v této oblasti s ohledem na slábnoucí funkčnost tradičního marketingu. Z důvodu silné provázanosti guerilly s tradičním marketingem blíže zkoumám tuto vazbu prostřednictvím marketingového mixu. Pro přiblížení vztahu kultury a guerilly v ČR představuji vlastní anketní výzkum, pomocí kterého jsem zjišťovala, zda kulturní organizace, převážně příspěvkové organizace: znají guerilla marketing, mají o něm konkrétní představu, používají jej, plánují jej použít. Jako inspirativní a pozitivní zkušenosti s guerillou předkládám dvě případové studie, jednu z Itálie a jednu z České republiky. V závěru práce se zabývám vlastním sestavením a realizací konkrétní guerilla kampaně a jejím vyhodnocením. Moje snaha přispět k diskuzi o guerilla marketingu v kultuře je mimo jiné motivována osobní oblibou a preferencí nápaditého, jedinečného a zároveň funkčního marketingu.
Guerilla marketing na vybrané české společnosti
Prošvicová, Soňa ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Palková, Kateřina (oponent)
Cílem práce je podrobné představení guerilla marketingu a všeho co je o tomto novém marketingovém trendu důležité vědět. Dále bližší zmapování kampaní společnosti (Vodafone Czech Republic. a.s.). V závěru práce je pomocí dotazníkového šetření analyzováno, jaký mají lidé v dnešní době postoj k reklamě, ke kampaním společnosti a jaké mají povědomí o využívání guerilla marketingu nejen touto, ale i ostatními společnostmi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   začátekpředchozí50 - 59další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.