Název:
Guerilla marketing na vybrané české společnosti
Překlad názvu:
Guerilla Marketing on selected Czech companies
Autoři:
Prošvicová, Soňa ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Palková, Kateřina (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je podrobné představení guerilla marketingu a všeho co je o tomto novém marketingovém trendu důležité vědět. Dále bližší zmapování kampaní společnosti (Vodafone Czech Republic. a.s.). V závěru práce je pomocí dotazníkového šetření analyzováno, jaký mají lidé v dnešní době postoj k reklamě, ke kampaním společnosti a jaké mají povědomí o využívání guerilla marketingu nejen touto, ale i ostatními společnostmi.The main objective of my work is a thorough introduction of guerilla marketing and of everything that is important to know about this new marketing trend. Futhermore it presents the survey of the campaign of Vodafone Czech Republic corp. The final part of my work analyses, by means of a question-form, the public opinion on the ways of advertising, company's campaigns and general knowledge about the phenomenon of guerilla marketing.
Klíčová slova:
Guerilla marketing; Guerillové kampaně; Nové marketngové trendy; Reklama; Advertisement; Guerilla campaign; Guerilla marketing; New marketing trends
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27623