Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Guerilla marketing as a new trend in marketing communication
Baraniaková, Júlia ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Podobová, Katarína (oponent)
Cíl bakalářské práce je teoreticky vymezit pojem guerillový marketing jako jeden z nových trendů marketingové komunikace, poukázat na jeho výhody a nedostatky oproti tradiční marketingové komunikaci. Následně jako praktickou ukázku formou individuálního hloubkového rozhovoru přiblížit strategii vybrané společnosti (Nike ČR) v oblasti guerillového marketingu a formou dotazníku stanovit vnímání guerillových aktivit a povědomí a postoj ke značce Nike mezi studenty VŠ. Uvedené metody zkoumání spolu s teoretickými východisky potvrzují guerillový marketing jako jeden z oblíbených a v praxi využívaných trendů marketingové komunikace, který pomáhá budovat povědomí o značce a vztah se zákazníkem. Je ale důležité, aby byly všechny guerillové aktivity vždy použité v souladu s ostatními prvky marketingové strategie firmy.

Viz též: podobná jména autorů
2 Podobová, Karolina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.