Název: Moderní metody marketingu
Překlad názvu: Modern Methods in Marketing
Autoři: Harudová, Kateřina ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Buzz marketing; Cause Related marketing; Guerilla marketing; Internetový marketing; moderní marketingové trendy; Virální marketing; Word-of-Mouth marketing; Buzz marketing; Cause Related marketing; Guerilla marketing; Internet marketing; modern methods in marketing; Viral marketing; Word-of-Mouth marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24628

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76968


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet