Název: Využití guerilly v kultuře
Překlad názvu: The Use of Guerilla in Culture
Autoři: Mitošinková, Barbora ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Krejčí, Hana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: guerilla a kulturní organizace v ČR; Guerilla marketing; guerilla marketing v Itálii; komerční organizace; marketingový mix v kultuře; nekomerční organizace; commercial organizations; guerilla and Czech cultural organizations; Guerilla marketing; guerilla marketing in Italy; marketing mixmarketing mix; non-commercial organizations

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28192

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75252


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet