Název: Guerilla marketing v bankovníctve
Překlad názvu: Guerilla marketing in the banking sector
Autoři: Bláhová, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: ambient marketing; ambush marketing; bankovnictví; buzz marketing; guerilla marketing; marketingová komunikace; marketingový výskum; srovnání názorů Čechů a Nemců; virální marketing; ambient marketing; ambush marketing; banking; buzz marketing; comparison of opinions of Czechs and Germans; guerilla marketing; marketing communication; marketing research; viral marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31888

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114264


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet