Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Fenomén současných hororových žánrů na sociálních sítích
Šafaříková, Kateřina ; Janeček, Petr (vedoucí práce) ; Pohunek, Jan (oponent)
Ústředním tématem této bakalářské práce je obsahová analýza kolektivně sdíleného internetového hororového obsahu. Jednotlivé kapitoly zkoumají žánry současného digitálního folkloru s hororovou tematikou, jež se vyvíjí v prostředí internetu, a současně komunity uživatelů, jež se na jejich vzniku podílí. Dále práce analyzuje platformy, které umožňují šíření těchto hororových prvků, jejich vliv na postupné proměny těchto textů a také reakce některých uživatelů nad rámec pouhého pasivního čtení v podobě ostenze a příbuzných sociálních praktik. Hlavním tematickým okruhem, kterému se tato práce věnuje, je fenomén creepypasty (hororové narativy či obrázky šířící se po internetu), avšak v rámci výzkumu zkoumá i další audiovizuální tvorbu, která se šíří napříč platformami sociálních sítí (strašidelné internetové memy, videa či podcasty). Cílem práce je analyzovat dynamiku trendu současných internetových hororových žánrů a jejich případné proměny, které souvisí s generační obměnou a vznikem nových internetových sociálních sítí a platforem. Klíčová slova: horor, creepypasta, Slender Man, Momo (hra), internetové memy, současná pověst, hoax, digitální etnografie, internetový folklor, současný folklor
Guerilla marketing, problematika hodnocení a využití v kultuře
Šafaříková, Kateřina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce se zabývá guerilla marketingem jako jedním z netradičních nástrojů propagace. V teoretické části popisuje hlavní specifika guerilly, zkoumá situaci v České republice, legislativní úpravu, která se k problematice vztahuje a uvádí příklady kampaní. Ve stěžejní praktické části se zaměřuje na využití guerilly při propagování kulturních událostí -- například filmů, hudebních festivalů nebo knih. Analyzuje několik kampaní, zhodnocuje vhodnost jejich použití a snaží se zjistit, co mají společné a čím se odlišují. Kultura je kreativní oblastí a kampaně, aby byly úspěšné, by tedy také měly být kreativní, což se analýzou potvrzuje.
Product placement
Šafaříková, Kateřina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Práce se zabývá marketingovou technikou - product placementem. V teoretické části jsou popsány jeho formy - použití ve filmu, v televizních pořadech, počítačových hrách apod., dále je rozebrána jeho legislativní úprava. V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumu, který byl zaměřen na postoje diváků k umísťování značek a výrobků do filmu.

Viz též: podobná jména autorů
4 ŠAFAŘÍKOVÁ, Klára
7 Šafaříková, Karolina
7 Šafaříková, Karolína
4 Šafaříková, Klára
2 Šafaříková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.