Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 99 záznamů.  začátekpředchozí48 - 57dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení kvality služeb
Hejzlar, Kamil ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Šárka, Šárka (oponent)
Předmětem této diplomové práce je charakteristika stávající situace společnosti Znovín Znojmo, a.s. v oblasti distribuce a navržení případných zlepšení v této oblasti na základě dotazníkového šetření a mystery shoppingu. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy služby a řízení kvality služeb. Následuje charakteristika zvolené společnosti. V praktické části je vymezeno makroprostředí, charakteristika trhu, ve kterém je daná společnost angažována, charakteristika zákazníka a konkurence. Pokračuje charakteristikou podniku z pohledu marketingového mixu, jejíž větší část je věnována distribuci. V druhé půli praktické části je vyhodnoceno dotazníkové šetření a mystery shopping. Závěr práce je věnován nalezeným slabinám v distribuci společnosti, jako například chování prodejce k zákazníkovi, a navržením případných řešení.
Native-speaker status and other qualifications in the translation services market: Marketing and price-setting strategies of translation agencies
Šebesta, Daniel ; Dovalil, Vít (vedoucí práce) ; Sherman, Tamah (oponent)
Shrnutí Tato studie za pomoci lingvistických a ekonomických přístupů přináší poznatky o dvou národních trzích překladatelských služeb. Překladatelské služby v celosvětovém měřítku představují relativně velký trh a vytvářejí poměrně velký počet pracovních míst. V tomto oboru, který téměř není regulován státními orgány, mají překladatelské agentury potenciál působit jako garanti kvality tím, že aplikují propracované postupy pro zajišťování kvality a že od svých externích překladatelů vyžadují splnění určitých kvalifikačních předpokladů. Kontroverzním, nicméně často uváděným kvalifikačním předpokladem je status rodilého mluvčího určitého jazyka. Tato studie vychází z kritiky tradičního pojmu "rodilý mluvčí" a z poznatků ekonomie, teorie jazykového managementu a kritické analýzy diskurzu a zkoumá, jak je status rodilého mluvčího (spolu s dalšími kvalifikačními předpoklady překladatelů) využíván jako argument pro vyšší kvalitu a vyšší cenu v marketingových strategiích a strategiích nastavování cen překladatelských agentur v Česku a Německu v případě technického překladu do jazyka, který není místním jazykem. Výzkum využívá postup zvaný "mystery shopping", užívaný v průzkumu trhu, a je koncipován jako kombinace experimentálních a observačních kvalitativních výzkumných metod. Čtyři zřetelně odlišné kroky, které...
Marketingová analýza vybraného podniku cestovního ruchu
Macková, Martina ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií restaurace Na Pekárně. Analyzovány jsou příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky restaurace prostřednictvím analýzy SWOT, politicko-právní, ekonomické, sociálně-kulturní a technologické prostředí prostřednictvím analýzy PEST, mikroprostředí ve vztahu k zákazníkům, konkurenci a dodavatelům, současná marketingová strategie restaurace a použité marketingové nástroje. Pro získání podrobnějších informací o podniku byl využit marketingový výzkum ve formě hloubkového rozhovoru a Mystery shoppingu. Na základě výsledků analýz bude navrhnuta vhodná marketingová strategie pro budoucí období a také případná zlepšení.
Řízení kvality služeb
Nováková, Andrea ; Kala, Štěpán (vedoucí práce) ; Dana, Dana (oponent)
Diplomová práce se zabývá otázkou hodnocení kvality služeb ve vybraném subjektu, kterým je cestovní kancelář Čedok, a.s. V první části práce jsou vymezena teoretická východiska a charakterizovány pojmy související s problematikou kvality služeb. Pro získání informací týkající se literární rešerše, bylo využito odborné literatury a dalších volně dostupných zdrojů elektronického i tištěného charakteru. Vlastní část práce zahrnuje popis vybrané společnosti a je analyzován současný stav služeb poskytovaných cestovními kancelářemi pomocí metody pozorování a dotazníkového šetření. Navazující metoda Mystery shopping odhaluje slabé stránky podniku a slouží jako zpětná vazba k dalšímu rozvoji. V závěru práce je společnosti navrhnuto doporučení ke zlepšení kvality poskytovaných služeb a zvýšení spokojenosti jejich zákazníků.
Cestovní ruch a jeho formy prodeje
Hrnčířová, Edita ; Havlíková, Michaela (vedoucí práce) ; Radek, Radek (oponent)
Diplomová práce se zabývá výzkumem pražských cestovních agentur pomocí metody Mystery shopping a následného vyhodnocení a doporučení formy prodeje v dané oblasti. Cílem práce je zhodnotit cestovní agentury z hlediska kvality nabízených produktů, poskytovaných služeb, znalostí prodejců a celkové interakce s nimi. Teoretická část se skládá z kapitol, zachycující hlavní pojmy a definice cestovního ruchu a jejich forem prodeje. V metodické části je popsána metoda Mystery shopping z hlediska historie a hodnocení práce včetně etap výzkumu. Praktická část se věnuje analýze dat z Mystery shopping cestovních agentur, která zahrnuje tři části. První výzkum probíhá formou online poptávky, při které je hodnocena schopnost prodejců nabídnout produkt a následně ho prodat. Celý výzkum je proveden skrz emailovou komunikaci. Druhý výzkum se týká objednání zájezdů přes webový portál, kde je hodnocena ochota prodejců zajistit dodatečné služby k objednanému zájezdu. Celý výzkum je řešen skrz telefonickou komunikaci. Třetí Mystery shopping je uskutečněn osobně na pobočkách cestovních agentur, v rámci kterého je zkoumána přímá komunikace a jednání prodejce se zákazníkem včetně jeho profesionality.
Mystery Shopping
Kukla, Jiří ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Balcarová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce se zabývá výzkumnou metodou mystery shopping, která se řadí mezi kvantitativní výzkumné metody. Funkčnost metody byla ověřena v praxi a to zhodnocením provozů, zejména pak zaměstnanců ve vybraných třech prodejnách společnosti zabývající se výrobou a prodejem luxusního oblečení. Práce se dělí na dvě části - teoretickou a praktickou. První část je tvořena literární rešerší, kde je za pomoci odborné literatury i internetových zdrojů popsána problematika mystery shoppingu. Druhá část, tedy část praktická, se zabývá vytvořením kompletního projektu mystery shoppingu od jeho počátku, tedy přípravy, až po jeho finální část - zhodnocení výsledků. Pro účely projektu bylo nutné vytvořit scénář pro mystery shopping návštěvu, ale také dotazník, o který se hodnocení opírá. V tomto pilotním projektu došlo ke zhodnocení zákaznického servisu ve třech vybraných prodejnách - dvě v Praze, z toho jedna v centru, a jedné prodejny v Brně. Výsledky byly následně zhodnoceny pro každou prodejnu zvlášť a také byly výsledky jednotlivých prodejen porovnány mezi sebou. Z celkového výsledku bylo následně vytvořeno doporučení především pro zlepšení zákaznického servisu.
Rozvoj obchodních aktivit podniku
Sabaková, Nikola ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá návrhmi na rozvoj obchodných aktivít dánskej spoločnosti ECCO pôsobiacej na globálnom trhu. Predmetom podnikania je výroba a predaj koženej obuvi pre mužov, ženy a deti. Návrhy sú zamerané na aktivity, pomocou ktorých podnik prehĺbi a upevní vzťahy so svojimi zákazníkmi. Na základe uskutočnených analýz a mystery shoppingu tak preskúmam konkurenciu a vymedzím jednotlivé kroky, ktoré povedú k budovaniu silnej prémiovej značky a zvýšeniu spokojnosti zákazníkov. Mojim cieľom je tak prostredníctvom osobitého prístupu vytvoriť u spotrebiteľa nákupný zážitok, rozvíjať obchodné aktivity podniku a podporiť predaj produktov. Základnou normou aplikovanou pri tvorbe návrhu je rozvoj hodnoty pre zákazníka.
Podnikatelský záměr pro založení poradenské firmy v oblasti mystery shoppingu
Veselý, Lukáš ; Ptáček, Roman (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru na založení poradenské firmy v oblasti mystery shoppingu. V teoretické části práce jsou vymezeny teoretická východiska pro vypracování podnikatelského záměru a teoretická východiska mystery shoppingu. V praktické části práce jsou provedeny analýzy vnitřního i vnějšího okolí nového podniku. Na základě teoretických východisek a výsledků z provedených analýz je uveden vlastní návrh podnikatelského záměru.
Konkurenceschopnost společnosti FedEx na českém expresním trhu
Nárožná, Adriana ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Konkurenceschopnost společnosti FedEx na českém expresním trhu“ se věnuje návrhům opatření společnosti FedEx v České republice vedoucích k posílení konkurenceschopnosti. Opatření byla navrhnuta po prozkoumání vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Následně byla nastavena SWOT analýza, ze které vycházejí návrhy opatření pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku.
Návrh zefektivnění činnosti maloobchodní sítě
Záděrová, Šárka ; Škrdlík, Miloš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou návrhu zefektivnění činnosti maloobchodní sítě potravin. Cílem práce je navržení změn ve strategii regionální maloobchodní sítě, které by měly vést ke zvýšení její konkurenceschopnosti. Navržené změny vycházejí především z pozorování vybraných prodejen, neboť správnost a funkčnost vnitřních procesů je možné kontrolovat až v prodejních jednotkách, v nichž se vytváří hodnota pro zákazníky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 99 záznamů.   začátekpředchozí48 - 57dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.