Název: Postavení rodilého mluvčího a jiné kvalifikační předpoklady na trhu překladatelských služeb: Marketingové strategie a strategie nastavování cen překladatelských agentur
Překlad názvu: Native-speaker status and other qualifications in the translation services market: Marketing and price-setting strategies of translation agencies
Autoři: Šebesta, Daniel ; Dovalil, Vít (vedoucí práce) ; Sherman, Tamah (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: kvalifikace překladatelů; kvalita překladu; marketingový diskurz; mateřský jazyk; mystery shopping; překladatelské agentury; rodilý mluvčí; strategie nastavování cen; teorie jazykového managementu; trh překladatelských služeb; Language Management Theory; marketing discourse; mystery shopping; native language; native speaker; price-setting strategies; translation agencies; translation quality; translation services market; translator qualifications

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/44710

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-309002


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet