Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3,433 záznamů.  začátekpředchozí3424 - 3433  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.13 vteřin. 

Politická a ekonomická ideologie Československa 80. let na příkladě měsíčníku Propagace
Trymlová, Martina ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Původní ideou bylo zpracování obsahu odborného časopisu Propagace. Jelikož však samo období jeho existence, léta 1955-1990, nabízí spoustu otázek a témat s reklamou a propagací souvisejících, rozhodla jsem se pro historickou analýzu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Návrhy na zlepšení propagace firmy
Fendrychová, Lucie ; Tuč, David (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti C-FILTER FITRY, s.r.o., která je prodejcem filtrů a souvisejících služeb. Projekt analyzuje současnou situaci firmy, zjišťuje nedostatky a hledá způsoby zlepšení propagace, které by přispěly ke zvýšení prosperity společnosti.

Platforma pro tvorbu elektronického obchodu
Hladiš, Petr ; Konečný,, Vladimír (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce popisuje možnosti, které elektronického obchod může nabídnout svým zákazníkům a díky nimž je možné získat konkurenční výhodu nad ostatními obchody. Mimo popisu fungování vlastního obchodu jsou zde popsány také možnosti propagace a marketingu obchodu na internetu a základní programátorské techniky, které by měli být pro programování obchodu použity.

Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
Štroffek, Martin ; Kubálek, Tomáš (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Cílem bakalářské práce je nalezení optimální internetové komunikační strategie firmy. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje pojmy marketing, internetový marketing, WWW, optimalizace SEO, reklamu na internetu, sociální sítě. Praktická část na příkladu firmy SOLAR STOP Czech a.s. ukazuje optimalizaci internetové propagace, její porovnání s předchozím stavem a zhodnocení přínosu.

Marketing v hudebním průmyslu se zaměřením na elektronickou taneční hudbu
Špak, Richard ; Koudelka, Jan (vedoucí práce)
Cílem práce je popsat, zanalyzovat a porovnat tradiční a nové marketingové nástroje v hudebním průmyslu, především v oblasti distribuce a propagace, a na úspěchu elektronické taneční hudby z posledních let ukázat, že digitální éra a rozvoj internetu má na hudební marketing podstatný vliv. Na základě analýz a primárního výzkumu následně nastínit možnou segmentaci a doporučit mix vhodných nástrojů pro začínajícího umělce v žánru taneční elektronické hudby.

Studie proveditelnosti podnikatelského záměru pre-paid modelu degustace moravského vína
Ignáth, Kateřina ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je dospět k závěru, zda je možné podnikatelský záměr pre-paid modelu degustace moravského vína realizovat a zda se vyplatí do podnikatelského záměru investovat finanční prostředky. K potvrzení realizace podnikatelského záměru slouží provedení studie proveditelnosti, ve které se popisuje založení společnosti s ručením omezeným a činnosti, které s jejím založením souvisejí. Provádí se analýza prostředí pomocí PEST analýzy a Porterova modelu pěti sil. Průzkum trhu je proveden dotazníkovým průzkumem, na základě kterého je stanoven odhad potenciálních zákazníků. Marketingový mix umožňuje popsat produkt, stanovení ceny, distribuci a plán propagace a marketingové komunikace společnosti. Konečná cena produktu je stanovena pomocí kalkulačního vzorce. Je sestavena zahajovací rozvaha společnosti. Je určena výše základního kapitálu, výše nákladů a zdroje financování. Finanční plán obsahuje odhad tržeb, výsledek hospodaření, rentabilitu vlastního kapitálu a plán cash flow pro první dva roky života společnosti.

The analysis of destination marketing of Visegrad countries
Brestovanská, Michaela ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Pauková, Kristína (oponent)
Práce se zabývá analýzou destinačního marketingu zemí Visegrádské čtyřky, Slovenska, Česka, Polska a Maďarska. Analýza předpokládá nástin problematiky cestovního ruchu s důrazem kladeným na pojmy destinace a destinační management, jakož i marketingová koncepce destinace cestovního ruchu. Praktická část práce obsahuje analýzu současného směřování destinačního marketingu v jednotlivých zemích na národní úrovni. V práci se zabýváme vybranými nástroji marketingové koncepce zemí, přičemž vycházíme z oficiálních marketingových plánů národních centrál cestovního ruchu jednotlivých států. Poslední část práce je věnována společnému projektu zemí pod názvem European Quartet, jehož cílem je propagace zemí na zámořských a vzdálených trzích. Při osobní formě se zaměřujeme na čtyři vybrané cílové trhy, a to USA, Rusko, Japonsko a Čínu, které mají nejvýznamnější vliv na návštěvnost regionu.

Vyhodnocení propagace vybraného produktu v rámci obchodní strategie podniku
Hakenová, Markéta ; Regnerová, Olga (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá obchodní strategií vybraného kamenolomu v rámci propagace jednoho vybraného kamenného výrobku. Závěrečná práce je složena z části teoretické a posléze z druhé části, a to praktické. Teoretická část představuje literární rešerši, zabývající se vysvětlení definice a rozdělení kamenolomu, granitu a jeho těžby, podniku jako pojmu, následně vysvětlení si strategií v rámci obchodu, strategického myšlení a řízení v podniku. V poslední části literární rešerše se práce zabývá produktem a jeho distribucí společně s propagací. Druhá, praktická část diplomové práce se zaměřuje na vybraný kamenolom v České republice, který se v práci představí s jedním ze svých produktů. Na základě dotazníkového šetření bude navržena propagace, která by měla zajistit lepší prodejnost výrobku a tím i ziskovost podniku.

Online marketingová strategie
Laušmanová, Dagmar ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Zuzana, Zuzana (oponent)
V diplomové práci jsou popsány základní a nejdůležitější pojmy úzce spojené s marketingovou strategií na internetu. Praktická část obsahuje zpracovanou situační analýzu SWOT, analýzy trhu, konkurence a zákazníka. Na základě zhodnocení prostředí, možností firmy je vytvořena on-line marketingová strategie, která má za cíl zvýšit povědomí o značce dané společnosti, otestovat jednotlivé formy propagace a v případě úspěchu i získat nové zakázky. Dílčím cílem je odstranění slabých stránek společnosti zjištěné pomocí SWOT analýzy. Zároveň může téma diplomové práce najít praktické použití pro čtenáře, kteří hledají aktuální poznatky pro marketing svých společností v daném či podobném podnikatelském oboru.

Možnosti efektivního získávání finančních prostředků u neziskových organizací
Neradová, Martina ; Varvažovská, Pavla (vedoucí práce) ; Tomáš, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na efektivní způsoby získávání financí pro nestátní neziskové organizace. Jejím záměrem je návrh výše zmíněných způsobů, protože právě fundraising se stává kritickou disciplínou pro neziskové organizace ve snaze o udržitelné financování. Ovládnutím vhodných fundraisingových metod a navázáním vztahu s donory si organizace zajistí nejen klid, ale také svobodu pro své rozhodování a může tak plnit své poslání. S efektivním získáváním financí také souvisí komunikace směrem ven, neboť bez propagace organizace jen těžko získá individuální, nebo firemní dárce. Výzkum se opírá o kombinaci kvantitativních a kvalitativních přístupů. Kvantitativní část práce je založena na dotazníkovém šetření, které se zabývá neziskovými organizacemi a jejich fundraisingem . Dále je šetření zaměřeno na finance, které jsou na fundraising vynakládány a úspěšnost fundraisingových projektů. Kvalitativní část práce je tvořena polostrukturovanými rozhovory, které pomohou porozumět detekovaným oblastem hlouběji. Z výsledků dotazníkového šetření a polostrukturovaných rozhovorů je sestaven plastický obraz současného fundraisingu v českém prostředí a navrhuje efektivní způsoby financování. Fundraising je vnímán jako zásadní disciplínou pro udržitelnost organizací, ale minimum z nich ho dělá na profesionální úrovni. Také bylo zjištěno, že české neziskové prostředí díky svému opožděnému vývoji nabízí velký prostor pro praktikování nových fundraisingových metod, které jsou běžně užívány v zahraničí.