Název: Marketing v hudebním průmyslu se zaměřením na elektronickou taneční hudbu
Překlad názvu: Marketing in music industry with focus on electronic dance music
Autoři: Špak, Richard ; Koudelka, Jan (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: distribuce; elektronická taneční hudba; Hudební průmysl; internet; propagace; distribution; electronic dance music; internet; Music industry; promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52618

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264408


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-03-28, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet