Název: Analýza destinačného marketingu krajín Vyšehradskej štvorky
Překlad názvu: The analysis of destination marketing of Visegrad countries
Autoři: Brestovanská, Michaela ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Pauková, Kristína (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: destinace; marketing; Visegradská čtyřka; destination; marketing; Visegrad countries

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52303

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264062


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-03-28, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet