Název:
Studie proveditelnosti podnikatelského záměru pre-paid modelu degustace moravského vína
Překlad názvu:
A Study of the Feasibility of Business Plan of Pre-paid Model Tasting of Moravian Wine
Autoři:
Ignáth, Kateřina ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je dospět k závěru, zda je možné podnikatelský záměr pre-paid modelu degustace moravského vína realizovat a zda se vyplatí do podnikatelského záměru investovat finanční prostředky. K potvrzení realizace podnikatelského záměru slouží provedení studie proveditelnosti, ve které se popisuje založení společnosti s ručením omezeným a činnosti, které s jejím založením souvisejí. Provádí se analýza prostředí pomocí PEST analýzy a Porterova modelu pěti sil. Průzkum trhu je proveden dotazníkovým průzkumem, na základě kterého je stanoven odhad potenciálních zákazníků. Marketingový mix umožňuje popsat produkt, stanovení ceny, distribuci a plán propagace a marketingové komunikace společnosti. Konečná cena produktu je stanovena pomocí kalkulačního vzorce. Je sestavena zahajovací rozvaha společnosti. Je určena výše základního kapitálu, výše nákladů a zdroje financování. Finanční plán obsahuje odhad tržeb, výsledek hospodaření, rentabilitu vlastního kapitálu a plán cash flow pro první dva roky života společnosti.The thesis aims to assess the feasibility of the business plan of pre-paid model of tasting of Moravian wine and judge whether it pays off to invest into this business plan. The feasibility study serves to confirm the execution of the business plan. The study describes the establishment of limited liability company and activities that are related to its establishment. It analyzes the environment through PEST analysis and Porter's five forces model. Market research is conducted via a survey, which serves as a basis for determination of an estimate of potential customers. Marketing mix allows to describe the product, pricing, distribution, promotion plan and marketing communications. The final price is determined using the calculation formula. The opening balance sheet of the company is prepared within this thesis. The amount of capital, the costs and sources of funding are determined. The financial plan includes estimated revenue, profit, return on equity and cash flow plan for the first two years of the life of the company.
Klíčová slova:
Bod zvratu; Cash flow; Marketingový mix; PEST analýza; Společnost s ručením omezeným; Studie proveditelnosti; Výsledek hospodaření; Zahajovací rozvaha; Cash Flow; Feasibility study; Limited liability company; Marketing mix; Opening balance sheet; PEST analysis; Profit; Turning point
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52759