Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie proveditelnosti podnikatelského záměru pre-paid modelu degustace moravského vína
Ignáth, Kateřina ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je dospět k závěru, zda je možné podnikatelský záměr pre-paid modelu degustace moravského vína realizovat a zda se vyplatí do podnikatelského záměru investovat finanční prostředky. K potvrzení realizace podnikatelského záměru slouží provedení studie proveditelnosti, ve které se popisuje založení společnosti s ručením omezeným a činnosti, které s jejím založením souvisejí. Provádí se analýza prostředí pomocí PEST analýzy a Porterova modelu pěti sil. Průzkum trhu je proveden dotazníkovým průzkumem, na základě kterého je stanoven odhad potenciálních zákazníků. Marketingový mix umožňuje popsat produkt, stanovení ceny, distribuci a plán propagace a marketingové komunikace společnosti. Konečná cena produktu je stanovena pomocí kalkulačního vzorce. Je sestavena zahajovací rozvaha společnosti. Je určena výše základního kapitálu, výše nákladů a zdroje financování. Finanční plán obsahuje odhad tržeb, výsledek hospodaření, rentabilitu vlastního kapitálu a plán cash flow pro první dva roky života společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.