Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 331 záznamů.  začátekpředchozí322 - 331  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití instant messagingu pro komunikaci mezi firmou a zákazníkem
Kolafa, Ondřej ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Instant messaging je internetová služba umožňující uživatelům sledovat stav svých přátel a podle potřeby jim posílat textové zprávy či soubory. Hlavním rozdílem oproti elektronické poště je, jak už název služby napovídá, její rychlost. Zprávy jsou odesílány a doručovány ve zlomcích sekundy. Přijímající strana je o příchodu zprávy aktivně informována. Tento moderní druh komunikace pronikl i do komerční sféry. V podnicích se však většinou nepoužívají ty samé služby, jaké používají lidé v soukromí. Přesto se najdou i společnosti, které nabízejí zákazníkům komunikaci pomocí zákazníkům běžných protokolů. Tato práce má za cíl popsat současný stav instant messagingových technologií používaných v České republice, objasnit postoj firemního sektoru k IM komunikaci se zákazníky a vybrat vhodné protokoly a klienty. Úvodem se práce věnuje elektronickým komunikacím obecně, popisuje jejich specifika a bezpečnostní rizika. Dále popisuje historii a současnost instant messagingu, pokouší se odhadnout budoucí směřování. Ve třetí části se práce zaměří na český trh, jeho specifika a současný stav. Součástí průzkumu trhu jsou dotazníková šetření firem i jejich možných zákazníků, stejně jako testovací rozhovory. V další části práce popisuje dostupné instant messagingové protokoly a možné klienty. Ukazuje rozdíly jednotlivých technologií, i kdy mohou nastat úskalí v jejich používání. Část končí srovnáním protokolů a klientů. Poslední část shrnuje dosavadní poznatky a snaží se nastínit budoucnost instant messagingu v blízké době.
Nová média a jejich uplatnění v osvětových kampaních
Jurašková, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Svátek, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce "Nová média a jejich uplatnění v osvětových kampaních" je formulace zásad a doporučení pro využívání nových médií v osvětových kampaních. V této práci jsou použity metody analýzy a syntézy. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá novými médii z pohledu marketingové komunikace. Druhá kapitola se zaměřuje především na definování sociálního marketingu a osvětových kampaní. Kapitola třetí se zabývá analýzou čtyř osvětových kampaní, u kterých byla využita nová média. Čtvrtá kapitola předkládá zásady a doporučení pro efektivnější využití nových médií v osvětových kampaních. Respektování těchto zásad a doporučení má napomoci k budoucímu efektivnějšímu využití nových médií.
Analýza konkurenceschopnosti tištěných a elektronických medií
Pilous, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Nečas, Miroslav (oponent)
Tato práce se zabývá aktuálně diskutovanou otázkou přežití tištěných médií v podmínkách tlaku ze strany nových médií v čele s internetem. Objevujícím se trendem ve vyspělých zemí je klesající čtenost a prodaný náklad tištěných titulů, pokles inzerce a vzrůstající problémy jejich vydavatelů. Práce odpovídá na otázku, zda je viníkem internet, nebo světová hospodářská krize. To jsou dvě nejčastěji jmenované příčiny. Práce čtenáře nejprve seznamuje se současnou situací na trhu s tištěnými a elektronickými tituly. Poté se na sledovanou oblast dívá pomocí analýzy SLEPTE, používané ve strategickém managementu. A konečně, danou problematiku doplňuje o situaci v mezinárodním okolí a zpracovává analýzu očekávání zákazníků. Tato analýza je zpracována formou dotazníkového šetření a pomocí interview se znalcem oblasti. Detailněji je v práci rozpracována technologická část analýzy SLEPTE jako odpověď na sekundární cíl práce. Tím je snaha vyčerpávajícím způsobem zachytit formy publikování zpravodajského obsahu na internetu. Tedy určit, jakými všemi způsoby dostávají vydavatelé svůj obsah ke čtenářům.
Hyperlokální média na případu Naše adresa
Diviš, Jan ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Zářecký, Petr (oponent)
Práce se v teoretické části zabývá hyperlokálními médii v souvislosti s vlivem globální ekonomické recese a fenoménu nových médií. Je definován pojem hyperlokální média v geografické a komunitní rovině. Praktická část je zaměřena na projekt Naše adresa, který si v České republice klade za cíl naplnit principy hyperlokálního zpravodajství; projekt je detailně popsán a dále je proveden návrh integrace webové části projektu se zaběhlými sociálními sítěmi, jako je např. Facebook.
Nová média jako nástroj komerčních komunikací v oblasti PR.
Losertová, Michaela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Horáková, Radka (oponent)
Práce se zabývá novými médii jako nástrojem kmerčních komunikací v oblasti public relations. V úvodní části je vymezen pojem public relations v rámci marketingové a komerční komunikaci. Dále se podrobně zabývá PR nástroji a jejich členěním. Druhá pasáž se věnuje novým trendům v marketingu a detailněji rozebírá digitální a netradiční formy médií v čele s on-line, mobilním, guerillovým a virálním marketingem. Proces PR a postup při tvorbě PR koncepce řeší třetí kapitola práce. Vymezuje formy analýz vstupních dat a předkládá návod pro tvorbu komunikační strategie, zahrnující cíle, cílovou skpinu, PR nástroje komunikační sdělení, časový harmonogram a, rozpočet a v neposlední řadě možná kritéria hodnocení. V závěru kapitoly se krátce věnuje vlastnostem správného PR manažera. Praktická část se inspiruje teoretickými poznatky práce a nabízí návrh PR kampaně s použitím nových médií a technik pro společnost mBank. Kampaň je zaměřená na cílouvou skupinu studentů vysokých škol.V závěru praktické části je vyhodnocen vlastní dotazníkový průzkum, který proběhl mezi studenty. Výzkum se týkal postoje studentů k reklamě a volby komunikačních kanálů. Poukazuje na přesycenost studentů reklamou.
Informační gramotnost v ČR
Matouš, Vladimír ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Pavlík, Petr (oponent)
Práce se zabývá informační gramotností jako novým fenoménem ve vzdělávání. V první části definuje co jsou informace, jak probíhá komunikace. V dalším textu se práce věnuje problematice informací a dezinformací, definuje co jsou nová média a jaká jsou jejich specifika. V další části se práce věnuje informační gramotnosti, definuje její jednotlivé složky a jejich obsah, zabývá se jejími přínosy, které vyplývají z jejího dosažení jak pro jedince, tak pro společnost jako celek. Dále je obsah jednotlivých složek informační gramotnosti rozčleněn do tří úrovní, které odpovídají třem stupňům vzdělání. Následně je rozebíráno dosahování informační gramotnosti na těchto třech stupních a porovnáno s definovanými úrovněmi. Na základě tohoto porovnání jsou v poslední části práce definována doporučení, která by měla vést ke zlepšení dosahování informační gramotnosti ve vzdělávacím cyklu.
Nové trendy v komerčních komunikacích se zaměřením na on-line komunikaci.
Maršálková, Hana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hrnčíriková, Katarína (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje aktuální situaci i vývojové trendy v oblasti komerčních komunikací,speciálně v on-line komunikaci. Autorka vystihuje současnou situaci na reklamním trhu a věnuje se rovněž vývojovým trendům ve spotřebě a investicích do jednotlivých médií. Následně je poskytnut prostor novým médiím a jejich formám, a to zejména médiu, do kterého se postupně veškerá další média integrují: tedy internetu. Ve své praktické části práce analyzuje vybranou on-line komunikační kampaň, na základě které přináší soubor zobecněných praktických doporučení, kterých by měla dbát každá úspěšná on-line komunikační kampaň.
BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky.
Kristlová, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hauptová, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se skládá ze dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V rámci teoretické části je popsán marketingový mix, vývoj marketingových komunikací, komunikační kampaň a jednotlivé nástroje komunikačního mixu se zaměřením na BTL marketingové komunikace (Sales Promotion, Direct marketing a Nová média) a jejich význam pro budování značky. Praktickou část tvoří analýza BTL online komunikační kampaně společnosti Ford Motor Company pro novou Fiestu. Cílem této práce je na základě analýzy BTL online komunikační kampaně společnosti Ford dokázat, že BTL komunikace jsou stále důležitější pro oslovení zákazníka a budování značky.
Typologie uživatelů Internetu ve vazbě na komunikaci komodity PET FOOD.
Salavová, Marta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jánoš, Marián (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na komerční komunikace, zejména na využití nových médií a on-line komunikace na trhu komodity PET FOOD. Teoretická východiska práce jsou založená na definici a zhodnocení současného významu marketingu a segmentace trhu z pohledu jednotlivých prvků marketingového mixu podle konceptu "4P" profesora E. Jerome Mc Carthy. Další část teoretické části je věnována vnitřním informačním systémům firem užívaným k segmentaci trhu na jedné straně a marketingovým studiím zaměřeným na typologizaci spotřebitelů na straně druhé. Závěr teoretické části je zaměřen na nová média a Internet jako formu on-line komunikace. Praktickou část práce tvoří analýza českého uživatele Internetu a případová studie zaměřená na on-line komunikaci značky Pedigree. Práce vychází ze znalostí on-line komunikací, českého internetového uživatele a trhu PET FOOD. Cílem je na základě těchto znalostí a za použití typologie spotřebitelů konkrétní značky (Pedigree) provést analýzu její současné on-line komunikace a navrhnout zlepšení na úrovni vlastních webových prezentací i celkové on-line komunikační strategie.
Moderní trendy v oslovování zákazníků prostřednictvím komerčních komunikací
Smejkalová, Zuzana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Frey, Petr (oponent)
Práce vychází z historie vývoje oboru komerčních komunikací. Popisuje východiska pro moderní trendy v oslovení zákazníků, jako je situace na trhu zboží a služeb, spotřební trendy a změny na mediálním trhu. Věnuje se otázce přesycení klasickou reklamou a alternativním způsobům oslovení zákazníků. Konkrétně jsou charakterizovány následující formy oslovení: virální reklama, interaktivní webové stránky a video na webu, sociální sítě a blogy v komerční komunikaci, reklama v počítačových hrách a virtuálních světech, mobilní reklama, interaktivní venkovní média, digitální televize, engagement marketing, product placement, guerilla marketing a ambientní média a digitální média v místě prodeje. Pozornost je věnována i trendu k větší sociální odpovědnosti firem. V závěru je formulován stručný odhad vývoje v reklamním průmyslu v následujících letech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 331 záznamů.   začátekpředchozí322 - 331  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.