Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingové komunikace značky Milka
Rážek, Jan ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Kristlová, Markéta (oponent)
Práce se zabývá analýzou značky Milka. Pro potřebu analýzy byly použity 3 výzkumné metody: kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření, kvalitativní výzkum ve formě hloubkového rozhovoru se Senior Brand Manažerkou značky a analýza konkrétní marketingové kampaně. Na základě těchto výzkumů byly navrženy konkrétní doporučení a sestavena SWOT analýza.
BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky.
Kristlová, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hauptová, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se skládá ze dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V rámci teoretické části je popsán marketingový mix, vývoj marketingových komunikací, komunikační kampaň a jednotlivé nástroje komunikačního mixu se zaměřením na BTL marketingové komunikace (Sales Promotion, Direct marketing a Nová média) a jejich význam pro budování značky. Praktickou část tvoří analýza BTL online komunikační kampaně společnosti Ford Motor Company pro novou Fiestu. Cílem této práce je na základě analýzy BTL online komunikační kampaně společnosti Ford dokázat, že BTL komunikace jsou stále důležitější pro oslovení zákazníka a budování značky.
CzechTrade - rozvoj sítě zahraničních kanceláří a jejich činnost
Kristlová, Markéta ; Štěňhová, Božena (vedoucí práce) ; Nigrinová, Lenka (oponent)
Práce se zabývá charakteristikou CzechTrade, jeho postavením v rámci proexportní politiky ČR a v nejširší míře sítí jeho zahraničních kanceláří. Zkoumá, jaké vlivy působí na zahraniční kanceláře a jejich rozmístění po světě a také, jak se tato síť bude v budoucnosti vyvíjet. Popisuje jejich činnost, kterou představují převážně služby poskytované klientům - českým i zahraničním firmám. Detailněji se zabývá zahraničními kancelářemi v Německu, Turecku, Rusku, Číně, Egyptu, USA a Mexiku a uvádí příklady úspěšné spolupráce mezi těmito zahraničními kancelářemi CzechTrade a českými subjekty.

Viz též: podobná jména autorů
1 Kristlová, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.