Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Typologie uživatelů Internetu ve vazbě na komunikaci komodity PET FOOD.
Salavová, Marta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jánoš, Marián (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na komerční komunikace, zejména na využití nových médií a on-line komunikace na trhu komodity PET FOOD. Teoretická východiska práce jsou založená na definici a zhodnocení současného významu marketingu a segmentace trhu z pohledu jednotlivých prvků marketingového mixu podle konceptu "4P" profesora E. Jerome Mc Carthy. Další část teoretické části je věnována vnitřním informačním systémům firem užívaným k segmentaci trhu na jedné straně a marketingovým studiím zaměřeným na typologizaci spotřebitelů na straně druhé. Závěr teoretické části je zaměřen na nová média a Internet jako formu on-line komunikace. Praktickou část práce tvoří analýza českého uživatele Internetu a případová studie zaměřená na on-line komunikaci značky Pedigree. Práce vychází ze znalostí on-line komunikací, českého internetového uživatele a trhu PET FOOD. Cílem je na základě těchto znalostí a za použití typologie spotřebitelů konkrétní značky (Pedigree) provést analýzu její současné on-line komunikace a navrhnout zlepšení na úrovni vlastních webových prezentací i celkové on-line komunikační strategie.
Význam segmentace zákazníků pro strategii firmy
Salavová, Marta ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je zmapování významu segmentace zákazníků pro strategii firmy a její pozice v rámci marketingového mixu. Důležitým prvkem je členění tématu ze dvou hledisek na tzv. interní segmentaci využívající moderních informačních technologií (především práce s daty, využívání CRM a Data Mining technologií) a tzv. externí segmentaci založenou na průzkumu životního stylu populace. Závěr práce je věnován trendům v životním stylu české společnosti s využitím typologií čtyř organizací, které se průzkumem trhu zabývají. Součástí práce je srovnání těchto typologií a příklad praktické využitelnosti jedné z nich.

Viz též: podobná jména autorů
1 Salavová, Mirka
2 Salavová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.