Název: Nová média jako nástroj komerčních komunikací v oblasti PR.
Překlad názvu: New media as a tool of commercial communication in the field of PR
Autoři: Losertová, Michaela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Horáková, Radka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingová a komerční komunikace; Nová media; Public relations; M?arketing and commercial communication; New media; Public relations

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20229

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16199


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet