Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 337 záznamů.  začátekpředchozí310 - 319dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití sociálních médií v marketingu muzeí umění a galerií
Petrová, Anna ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití sociálních médií v marketingu muzeí umění a galerií. Jejím cílem je představit muzeím umění a galeriím marketing v sociálních médiích, zejména fungování stránek na Facebooku. Teoretická část práce se věnuje problematice sociálních médií, popisu nejvýznamnějších z nich a především možnosti jejich využití v marketingu. Důraz je kladen na sociální síť Facebook. Praktická část práce vychází ze statistik společnosti Socialbakers, která měří sociální média, a obsahuje analýzu aktivit vybraných českých a zahraničních muzeí umění a galeriích na Facebooku.
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání
Polák, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Trčka, Adam (oponent)
Cílem a hlavním účelem této práce je vytvoření jednotného uceleného návodu k praktickému využití sociálních sítí pro podporu podnikání. Čtenář je nejprve seznámen s definicí a historií sociálních sítí, následně mu jsou představeny jednotlivé možnosti jejich využití. V další části se zaměřením na Facebook se čtenář dozví, jaká jsou pravidla pro komunikaci na sociálních sítích a jakým způsobem vybudovat základnu fanoušků. V praktické části popisuji svou vlastní práci při správě sociálních profilů a předkládám své osobní zkušenosti z mého snažení vybudovat kvalitní základnu fanoušků na facebookové stránce. Jako metriky vyjadřující úspěch mé snahy jsem zvolil hodnoty reach a engaged users, které používá samotný Facebook.
Nová média a sociální sítě a jejich vliv na hudebně vydavatelský průmysl
Štěpánková, Lucie ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Kubaš, Mario (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Nová média a sociální sítě a jejich vliv na hudebně vydavatelský průmysl" se zabývá rolí, jakou hrají sociální média v oblasti hudebního průmyslu. Cílem této bakalářské práce je představit nová média a sociální sítě a zjistit jakými pozitivními či negativními vlivy působí v oblasti hudby a jakým způsobem se dají využívat. První část představuje sociální média, vymezuje pojem a uvádí jeho definici. Rozebírá rozdíly sociálních médií oproti ostatním mediálním formám a zaměřuje se na seznámení s jejich jednotlivými druhy. Následující část definuje hudební průmysl a zaměřuje se na jeho vývoj ve 21. století. V závěru se soustředí na využití sociálních médií ve vztahu k hudebnímu průmyslu v období adaptace na změny vycházející z digitálního věku.
Využití sociálních médií ve sportu
Burian, Petr ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Juříček, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá sociálními médii a jejich využití ve sportu. Hlavním cílem práce je v první části popsat pojem sociální média a jejich typy, a následně pak jejich využití ve sportu jednotlivci, sportovními kluby a při organizaci sportovních akcí. Ve druhé části je hlavním cílem zjistit, zda tělovýchovné jednoty a sportovní kluby ve Středočeském kraji využívají sociální média a pokud ano, tak jaké druhy sociálních médií. Toto zjištění se opírá o vlastní výzkum se zaměřením na určité faktory, které využívání sociálních médií mohou ovlivňovat. Na tyto dva hlavní cíle navazují dva vedlejší cíle. Prvním je porovnání využívání sociálních médií v USA a v ČR, druhým je vytvoření stránky na sociální síti Facebook pro TJ Sokol Vysoký Újezd.
Building brand through social networks
Búza, Ján ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku budování značky prostřednictvím sociálních sítí. Její cílem je seznámit čitatele s příležitostmi, které sociální sítě ponoukají a přesvědčit ho o jejich důležitosti. V první části popisuje význam budování značky a nové možnosti, které firmy s příchodem sociálních médií získali. Následně se zaobírá základními charakteristikami těchto sítí a předpoklady, které musí splňovat strategie budování značky, aby mohla v tomto prostředí uspět. V závěrečné části vykresluje aplikaci uvedených principů na příkladě společnosti Starbucks, která patří v oblasti prezentace prostřednictvím sociálních sítí k světovým lídrům.
Propagation of accommodation through social networks
Vongrej, Maroš ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá praktickým využitím sociálních sítí pro účely propagace ubytovacího zařízení. V první části práce jsou charakterizovány pojmy marketing, internetový marketing a jeho formy. Druhá část práce se zabývá pojmy sociální sítě, sociální média a sociální graf, které jsou hlavním předmětem této bakalářské práce. Třetí část práce popisuje a v jejím závěru porovnává možnosti využití jednotlivých sociálních sítí, které autor považuje za vhodné pro využití k propagaci ubytovacího zařízení. Praktická část je rozdělena na dvě části, kde první část sumarizuje poznatky potřebné pro tvorbu kampaně na sociálních sítích av druhé části je prakticky zpracován proces tvorby kampaně na sociálních sítích na konkrétním případě ubytovacího zařízení. Závěr práce obsahuje zhodnocení celé bakalářské práce a vlastní názor autora.
Návrh marketingové komunikace pro Hotel 16 U Sv. Kateřiny
Kožíšková, Jana ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketingový a komunikační mix Hotelu 16 U Sv. Kateřiny. V práci jsou definovány marketingové nástroje využívané v oboru hotelnictví, SWOT analýza a segmentace. Z provedené analýzy jsou následně odvozeny jednotlivá doporučení pro zvýšení efektivity využívaných marketingových komunikačních nástrojů.
Komunikační strategie filmového festivalu Finále na sociálních médiích
Sloup, Ondřej ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Jáchim, Ivan (oponent)
Tato diplomová práce má dva hlavní cíle, z nichž první představuje teoretické zmapování současné situace na poli sociálních médií a přiblížení jejího marketingového využití. Detailně je pak popsán potenciál komunikační kanálů vhodných pro účely firemní prezentace, kde největší pozornost je věnována následujícím službám: Facebooku, Twitteru, Google+ a YouTube. Druhý cíl je realizován v praktické části, která se soustředí na vlastní návrh nové komunikační strategie filmového festivalu Finále v prostředí sociálních médií, přičemž konkrétní cíle byly zvoleny na základě SWOT analýzy získané expertním šetřením ve festivalovém týmu. Závěrečná část představuje návod pro organizátory filmového festivalu, komplexní taktiku působení na sociálních médiích. Ta je rozdělená do třech fází popisujících rozdílné aktivity marketéra v době před začátkem, v průběhu a po skončení festivalu.
Využívání Twitteru českými podniky
Škramlík, Robert ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Firmy hledají stále nové způsoby, jak se dostat blíže ke svým zákazníkům a jedním z aktuálních způsobů jsou sociální média. V této bakalářské práci se pokusím popsat prostředí sociální služby Twitter. Teoretická část práce je zaměřena na koncept Twitteru, možnosti jeho využití pro firemní aktivity a seznámení s aplikacemi, které zjednodušují působení na Twitteru. V praktické části analyzuji reálné využívání Twitteru českými podniky, zejména jejich časové řady.
Využití virálního marketingu v komerčních komunikacích
Černý, Ondřej ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá fenoménem virálního marketingu v rámci komerčních komunikací. První část popisuje měnící se prostředí komerčních komunikací a upozorňuje na nové trendy, jako jsou guerilla marketing, event marketing, product placement a využití nových technologií. Nový potenciál představují i sociální média, mezi která řadíme sociální sítě, blogy, sdílení multimédií a další. Druhá část přibližuje teorii virálního marketingu, jeho vznik a hlavní výhody i nevýhody. Zároveň nabízí strategii pro vytvoření virální kampaně, soustředí se na zásady pro využití virálních prvků s důrazem na Facebook, Twitter a užití videa. Třetí část zkoumá tři konkrétní české virální kampaně značek Aquila, T-Mobile a Fernet Stock. Navazuje kvantitativní výzkum provedený formou dotazníkového šetření a kvalitativní, kde byla použita metoda diskusní skupiny. Obě části výzkumu poskytly užitečná data o chování české populace na internetu a jejich vnímání virálního marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 337 záznamů.   začátekpředchozí310 - 319dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.