Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza uživatelských požadavků na WCMS
Havel, Matyáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Trčka, Adam (oponent)
Cílem diplomové práce je navrhnout demoverzi užití Sitecore Web Content Management systému na základě uživatelských požadavků na Web Content Management systém. Diplomová práce obsahuje základní informace o Web Content Management systémech a detailněji popisuje Web Content Management systém společnosti Sitecore. Analýza uživatelských požadavků je provedena na základě poptávkových dokumentů středních až velkých organizací. Veškeré analyzované požadavky obsahují detailní popis a informaci zda a jakým způsoben je tento požadavek implementován v Sitecore Web Content Management systému. Demoverze užití je navržena dle analyzovaných požadavků a zároveň na základě cílových posluchačů, kteří jsou v diplomové práci identifikování. Součástí diplomové práce je také návrh scénářů pro demonstraci demoverze.
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání
Polák, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Trčka, Adam (oponent)
Cílem a hlavním účelem této práce je vytvoření jednotného uceleného návodu k praktickému využití sociálních sítí pro podporu podnikání. Čtenář je nejprve seznámen s definicí a historií sociálních sítí, následně mu jsou představeny jednotlivé možnosti jejich využití. V další části se zaměřením na Facebook se čtenář dozví, jaká jsou pravidla pro komunikaci na sociálních sítích a jakým způsobem vybudovat základnu fanoušků. V praktické části popisuji svou vlastní práci při správě sociálních profilů a předkládám své osobní zkušenosti z mého snažení vybudovat kvalitní základnu fanoušků na facebookové stránce. Jako metriky vyjadřující úspěch mé snahy jsem zvolil hodnoty reach a engaged users, které používá samotný Facebook.
Návrhy na zlepšení procesu testování
Valenta, Luboš ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Trčka, Adam (oponent)
Bakalářská práce se zabývá zlepšováním procesu testování ve společnosti Atos na základě metodiky Rational Unified Process. Cílem této práce je navrhnout zlepšení tohoto procesu. V úvodní části teoretické části je poskytnut přehled procesu testování podle metodiky RUP. Tato část je rozdělena na čtyři kapitoly. První kapitole je věnována jednotlivým aktivitám, které se vyskytují v procesu testování dle metodiky RUP. Druhá kapitola se zabývá jednotlivými činnostmi a jejich cíli. V kapitole o rolích jsou rozepsány jednotlivé odpovědnosti rolí a požadavky, které musí splňovat. Ve čtvrté kapitole jsou popsány artefakty, které se vyskytují v procesu testování. V části věnované společnosti Atos je tato společnost přestavena a vysvětleny způsoby vývoje software v této společnosti. Jsou zde představeny všechny fáze vývoje software, které se v této společnosti vyskytují a jsou popsány rozdíly v procesu vývoje software při realizaci za pomocí subdodavatele. Části o testování popisuje rozdělení testování ve společnosti Atos. V kapitole o statickému testování je popsán proces tohoto testování, zúčastněné role a typy statického testování. V části zabývající se dynamickým testováním je představena metodiky Global Delivery Platform a je zde popsán proces dynamického testování, vazby na ostatní procesy, jednotlivé role, typy testů a úrovně testů. V praktické části jsou na základě stanovených definic porovnány metodiky RUP a GDP a na základě porovnání stanoveny doporučení zlepšení procesu v metodice GDP.
Možnosti využití sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti
Holoubek, Vojtěch ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Trčka, Adam (oponent)
Práce se zabývá zhodnocením funkcionalit on-line sociálních sítí. Jejím cílem je na příkladu konkrétního řešení webového projektu ukázat a okomentovat možnosti využití prvků sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti. Text je členěn do šesti kapitol. V úvodu je nejprve představena celková koncepce práce, včetně stanovených cílů a důvodu výběru tématu. Následuje teoretická část, kde je stručně popsána historie a základní teorie, na kterou navazují kapitoly představující úspěšné sociální weby. Tuto sekci pak zakončují řádky o sociálním marketingu, kde jsou sepsány doporučené postupy pro úspěch na poli sociálních sítí. Teorie je následována analytickou a praktickou částí, v níž jsou obecná doporučení konfrontována s realitou prostředí konkrétního webového projektu -- hobby portálu, zaměřenému na sdílení uživatelských návodů a postupů. Tyto kapitoly jsou stěžejní částí celé práce, webovému projektu je věnována velká pozornost, od analýzy prostředí přes navrhované "sociální" funkcionality až po ukázky implementace a popis plánovaných forem propagace produktu. Pátou kapitolu pak představuje zhodnocení předchozího snažení, jejím výstupem je okomentování dosavadního plnění stanovených cílů a konstatování, zda projekt splňuje očekávání. Nechybí ani předpokládaný výhled vývoje projektu do budoucna. Práce je zakončena závěrem, který se věnuje shrnutí práce a hodnocení stanovených cílů.
Analýza a návrh portálu pro handicapované
Staněk, Miroslav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Trčka, Adam (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit podklady pro realizaci projektu, jehož výstupem bude webový portál pro handicapované spoluobčany a lidi se specifickými potřebami jako jsou senioři, cizinci a další. Zmíněné podklady tvoří především analytická část projektu a popsání a realizace většiny činností, které jsou nějakým způsobem spojené s prací analytika. Mezi nejdůležitější přínosy diplomové práce patří obeznámení se s problematikou handicapovaných lidí, se současnou dostupností důležitých a relevantních informací v rámci této oblasti a především návrh a doporučení pro zdokonalení současné situace. Tato diplomová práce je v neposlední řadě nezanedbatelným přínosem pro řešení celkového projektu, neboť obsahuje jeho podstatnou část. Práce je rozdělena do několika ucelených a navzájem navazujících bloků. V úvodu jsou popsány cíle a důvody zvolení daného tématu a nutné předpoklady a omezení realizace diplomové práce. Dále pak autor identifikuje informační potřebu možných uživatelů portálu, důraz je kladen především na stav a počet handicapovaných občanů České republiky. Jednou z důležitých součástí této práce je sestavení a popsání plánu projektu, který zahrnuje činnosti a události nutné k realizaci celkového řešení. Zbývající struktura práce je stanovena sledem etap a činností, které jsou popsány v plánu projektu. V závěru dochází ke zhodnocení úrovně dosažení cílů práce a podrobné identifikaci přínosů.
Analýza ISIS z pohledu jednotlivých rolí pedagogických pracovníků
Mrázek, Štěpán ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Trčka, Adam (oponent)
Celá tato bakalářská práce se věnuje analýze Integrovaného studijního informačního systému používaného na Vysoké škole ekonomické v Praze. Jedná se o analýzu nikoliv celého systému, ale jen rozhraní z pohledu jednotlivých rolí pedagogických pracovníků. První část práce se věnuje situaci na VŠE před zavedením současného ISIS a následně popisuje, jaké události vedly k jeho zavedení. V prostřední pasáži je popsáno uživatelské rozhraní v závislosti na přidělených pedagogických rolích. Závěrečná část práce obsahuje popis a výsledky dotazníku, který byl zaslán všem pedagogickým pracovníkům na Fakultě informatiky a statistiky. V závislosti na odpovědích jsou popsány hlavní připomínky pedagogů na funkcionalitu ISIS. Tato část práce také obsahuje problémy, které s používáním ISIS mají vyučující na Katedře matematiky.
Využití WEB 2.0 aplikací v práci v projektovém týmu
Černý, Richard ; Trčka, Adam (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Web 2.0 je nový přístup, jakým lze nahlížet na tvorbu nejen webového obsahu, spočívá především v aktivní tvorbě obsahu většího počtu uživatelů. Tento přístup již přinesl revoluci na internetu v podobě sociálních webů typu Facebook nebo YouTube, v oblasti podniků a projektových týmů však na využití jeho možností stále ještě zcela nedošlo. Tato práce se tak kromě obecného úvodu o web 2.0 snaží uvést možnosti využití tohoto přístupu k tvorbě všech typů projektů, poukázat na některé aplikace využívající přístup web 2.0 a poskytnout univerzální metodiku jejich použití pří práci na projektu.
: Využití softwarových nástrojů pro řízení zdrojů projektu
Vachalec, Vladan ; Trčka, Adam (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Práce se zaměřuje na softwarovou podporu projektových manažerů, konkrétně na řízení zdrojů a nákladů. V úvodu práce jsou vysvětleny pojmy, jako je projektový manažer, projektové řízení a manažerský informační systém. V další části je pak přiblížen trh se softwarem zabývajícím se projektovým řízením, včetně seznamu vybraných komerčních a open source produktů, a jejich následné srovnání. Na konkrétním příkladu projektu je ukázána práce se zdroji v programu Microsoft Project Professional 2007 a poté nalezena alternativa v podobě open source produktu Winplanner. Závěr práce pak přináší přehled a srovnání práce a funkcí těchto dvou programů, přičemž je kladen důraz na práci se zdroji.
Využití sociálních sítí pro marketing pro malé a střední firmy
Neradová, Jaroslava ; Trčka, Adam (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Tato práce je soustředěna především na marketing v prostředí sociálních sítí a internetu. Je zde popsáno, jak by měli firmy pri vytváření marketingu na sociálních sítích postupovat a jakými pravidly SMO (optimalizace pro sociální média) by se měli řídit. V teoretické části se seznámíme co to vlastně sociální sítě jsou, kdy a za jakých podmínek vznikly a nechybí ani přehled těch nejznámějších, které jsou i blíže specifikovány. Nejvíce se zaměřuji na sociální síť Facebook, který je zřejmě nejpopulárnější a také pro marketing hojně využívaný. Praktická část zahrnuje představení marketingových postupů firmy, kterou jsem si vybrala jako praktický příklad společnosti využívající tuto strategii. Po té následuje analýza jejich současné situace a následné nastínění optimálního řešení pro webové stránky a využití sociální sítě.
Internetový marketing prostřednictvím socálních sítí a PPC
Koubek, Martin ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Trčka, Adam (oponent)
Tato práce ukazuje, jaké jsou nástroje internetového marketingu, v jakém rozsahu jsou schopny firmě tyto nástroje vypomoct a pro jaké z nich se rozhodnout. V úvodní teoretické části popisuje současné nástroje internetového marketingu, typy internetových reklamních kampaní a sociálních sítí. Poté následuje praktická stěžejní část této práce. V ní se věnuji konkrétnímu řešení internetové prezentace malého podniku. Popisuji volbu PPC systémů a tvorbu reklamních sestav v těchto systémech. Dále ukazuji jejich optimalizaci a výsledky této optimalizace. Popisuji možnosti sociálních sítí a konkrétní provedení firemní prezentace prostřednictvím sítě Facebook.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Trčka, Aleš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.