Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prediktívna analytika v retailovom bankovníctve v Českej republike
Búza, Ján ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Prediktívna analytika a big data umožňujú vytvorenie lepšieho obrazu o potrebách a preferenciách zákazníkov. Skrz toto hlbšie porozumenie organizácie všetkých druhov nachádzajú spôsoby, ako zaujať existujúcich alebo potenciálnych klientov. Výskum dokazuje, že firmy, ktoré využívajú big data a prediktívnu analytiku vo svojej činnosti majú mieru produktivity a profitability o 5 až 6 percent vyššiu v porovnaní s konkurenciou. Súčasne je ale takmer nemožné nájsť bankovú inštitúciu v Českej republike, ktorá by naplno využívala potenciál dátovej analytiky. Táto diplomová práca sa preto zameria na skúmanie príležitostí pre banky v lokálnom kontexte, berúc do úvahy technické a finančné limitácie, ako aj trhovú situáciu. Autor uskutoční rozhovory s bankovými manažérmi a konzultantmi, aby zhodnotil teoretické koncepty a najlepšie príklady použitia vo svete z pohľadu českého trhu. Následne vyhodnotí schopnosť bánk využiť príležitosti, ktoré analytika prináša a identifikuje hlavne bariéry, ktoré by tomu mohli brániť. Na základe týchto informácií navrhne všeobecný rámec pre bankových manažérov, ktorí by chceli využívať prediktívnu analytiku.
Building brand through social networks
Búza, Ján ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku budování značky prostřednictvím sociálních sítí. Její cílem je seznámit čitatele s příležitostmi, které sociální sítě ponoukají a přesvědčit ho o jejich důležitosti. V první části popisuje význam budování značky a nové možnosti, které firmy s příchodem sociálních médií získali. Následně se zaobírá základními charakteristikami těchto sítí a předpoklady, které musí splňovat strategie budování značky, aby mohla v tomto prostředí uspět. V závěrečné části vykresluje aplikaci uvedených principů na příkladě společnosti Starbucks, která patří v oblasti prezentace prostřednictvím sociálních sítí k světovým lídrům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.