Název:
Využívání Twitteru českými podniky
Překlad názvu:
Use of Twitter by Czech Companies
Autoři:
Škramlík, Robert ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Firmy hledají stále nové způsoby, jak se dostat blíže ke svým zákazníkům a jedním z aktuálních způsobů jsou sociální média. V této bakalářské práci se pokusím popsat prostředí sociální služby Twitter. Teoretická část práce je zaměřena na koncept Twitteru, možnosti jeho využití pro firemní aktivity a seznámení s aplikacemi, které zjednodušují působení na Twitteru. V praktické části analyzuji reálné využívání Twitteru českými podniky, zejména jejich časové řady.Companies constantly seek for new opportunities how to get closer to their customers and one of the actual way leads through social media. In this bachelor thesis, I am going to cover the environment of Twitter. Theoretical part of the work is focused on concept of Twitter, its potential for business activities and introducing tools for extending Twitter experience. In practical part, I am analyzing an actual use of Twitter by czech companies, especially their timelines.
Klíčová slova:
sociální média; sociální sítě; tweet; twitter; časové řady; social media; social network; timeline; tweet; Twitter
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29353