Název: Budovanie značky prostredníctvom sociálnych sietí
Překlad názvu: Building brand through social networks
Autoři: Búza, Ján ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; sociální médiá; sociální síte; Starbucks; Twitter; Facebook; social media; social network; Starbucks; Twitter

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30450

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112614


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet