Název: Komunikační strategie filmového festivalu Finále na sociálních médiích
Překlad názvu: Use of Social Media in the Communication Strategy of Film Festival Finale
Autoři: Sloup, Ondřej ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Jáchim, Ivan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Filmový festival; Finále; Komunikační strategie; Marketing 2.0; Sociální média; Communication strategy; Film festival; Finale; Marketing 2.0; Social media

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29796

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-85186


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-09, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet