Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová a komunikační strategie spol. Alza.cz
Petlachová, Alice ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza marketingové a komunikační strategie internetového prodejce Alza.cz. Práce je rozdělena do dvou částí - části teoretické a praktické. V první části jsou za použití odborné literatury vymezeny základní pojmy, jako je marketing, marketingový mix, marketingová a komunikační strategie a výzkum trhu. Praktická část je pak věnována představení společnosti Alza.cz, jejího komunikačního a marketingového mixu a jejích hlavních konkurentů. Stěžejní část praktické části tvoří vlastní dotazníkové šetření, které doplňuje informace získané ze sekundárních zdrojů a jež je základem pro formulaci souboru doporučení na vylepšení stávající marketingové a komunikační strategie společnosti Alza.cz.
Analýza ciderů v kontextu pivních produktů z pohledu českého maloobchodu
Špinlerová, Pavla ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Navrkalová, Jana (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl provést ucelenou analýzu trhu ciderů, velice dynamicky rostoucí kategorie v kontextu piva, pivních mixů a nealkoholických sladových nápojů na českém maloobchodním trhu. Pro potřeby naplnění cíle práce byla analyzována maloobchodní data získaná metodologií retail auditu, která jsou doplněna o výstupy vlastního spotřebitelského výzkumu. Maloobchodní audit poskytuje široké spektrum objektivních informací o FMCG trhu, které spolu se spotřebitelským výzkumem dokreslují celkový obrázek o chování a názorech spotřebitelů. Teoretická část představuje maloobchodní trh a subjekty, které se na něm střetávají, následně se zaměřuje na problematiku maloobchodního auditu. Analýza trhu ciderů začíná na makro úrovni, kde jsou zachyceny trendy a základní maloobchodní ukazatele v souvislostech s pivními kategoriemi. Poté je pozornost soustředěna pouze na detailní situaci v kategorii ciderů.
Postavení biopotravin na evropském trhu
Frolova, Izabella ; Bolotov, Ilya (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Bakalářská práce na téma "Postavení biopotravin na evropském trhu" se zabývá současnou situaci na evropském trhu s bio-potravinami. Cílem práce je zanalyzovat současnou situaci na evropském a zvlášť na českém trhu s biopotravinami, zjistit základní trendy, prozkoumat dopad hospodářské krize na vývoj obchodu s biopotravinami. Teoretická část definuje základní pojmy bio-zemědělství a uvádí zásady organické výroby. Praktická část zahrnuje analýzu konkrétních dat z evropského trhu s bio-potravinami. Třetí část představuje vlastní výzkum, prováděny pomoci internetového dotazníku a výrobkového testu. Data a výsledky získané v průběhu napsaní této bakalářské práce mohou byt zájmovosti pro výrobce, chtějící vstoupit na daný trh.
Výzkum trhu jako systémová činnost pro úspěšné uplatnění firmy na trhu.
PÁTEK, Ladislav
Cílem práce bylo charakterizovat výzkum trhu jako systémovou činnost pro úspěšné uplatnění firmy na trhu. V praktické části autor představil firmu Madeta a poté produkt Lipno provedl čtyřmi kroky výzkumného procesu. A nakonec zkoumal význam výzkumu trhu pro úspěšné rozhodnutí.
Komunikační kampaň na vybraný produkt
Janouchová, Jana ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Diplomova prace se zameruje na vyznam marketingového výzkumu spotrebitelu, který byl získán pomocí samostatného dotazníkového setrení u predpokládané cílové skupiny. Výzkum byl proveden ve spolecnosti Curaden Czech s.r.o. a na základe jeho finálního vyhodnocení byla zpracována marketingová kampan, která byla v následujícím roce zapojena jako nová aktivita do marketingového plánu. Marketingová kampan byla vyuzita pro postupné obeznámení a získání nového prodejního kanálu, ordinace stomatologu a dentálních hygienistek.
Podnikatelský záměr - založení sportovního centra v Limassolu, Kypr
Lančová, Kateřina ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Strouhal, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit takový podnikatelský plán, který by byl atraktivní a hlavně investičně výhodný pro potencionální spolumajitele a investory mnou vytvářeného podniku. Práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. V teoretické části se věnuji vysvětlení důležitých pojmů vztahující se k problematice podnikání obecně a konkrétně v zemi Kypr, také tvorbě a struktuře podnikatelského plánu. Praktická část je již samotný projekt a jeho podnikatelský plán, jehož součástí je detailní popis daného projektu, cílů vlastníků firmy, nutných finančních prostředků pro rozjezd a udržení chodu firmy, dále je zde obsažen i finanční a marketingový plán celého projektu, analýza rizik se SWOT analýzou a nechybí ani úplné a závěrečné shrnutí celé práce. Na konci praktické části se nachází také přílohy doplňující některé informace uvedené v podnikatelském záměru.
Srovnání podmínek podnikání v RF a v ČR
Kasyanov, Alexey ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Tato práce je věnována velice zajímavému tématu, jednalo se o porovnání podmínek podnikání v České republice a v Rusku. Dané téma je velice zajímaví, jelikož české firmy čím dál, tím více začínají obracet svoji pozornost na trhy východní Evropy. Ruský trh je velice slibný: relativně velký počet obyvatel, rostoucí životní úroveň, vliv na ostatní zemi regionu apod. Podnikání v Rusku a v České republice se výrazně liší -- jak v právnické, tak i ve finanční a reklamní sféře. Porovnání podmínek podnikání bylo uskutečněno několika způsoby. Prvním způsobem je provedení základní analýzy právních norem souvisejících s podnikáním. Hlavním cílem práce je podrobná analýza a srovnání podnikatelského prostředí v Rusku a v České republice. Ústřední hypotéza zní následovně: podnikání v Ruské federaci je daleko složitější z hlediska administrativní náročnosti, avšak nabízí daleko víc možností než v České republice. Autor ve své práci pracoval jak s ruskými, tak i s českými zdroji.
Analýza loajality návštěvníků multikina Cinestar
Petlachová, Alice ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tématem mé bakalářské práce je "Analýza loajality návštěvníků multikina CineStar." Jako hlavní cíl jsem si stanovila zjistit, zda a do jaké míry existuje loajalita návštěvníků k provozovateli multikin CineStar, jaká je celková úroveň zákaznické loajality na trhu multikin a jak dalece jsou diváci spokojeni s kvalitou nabízených služeb sítě CineStar. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy jako loajalita a termíny s ní související, segmentace a typologie zákazníka a výzkum trhu. Praktická část je věnována především výsledkům vlastního dotazníkového výzkumu. Výsledky shrnuji v závěru práce.
Podnikání v mezinárodním prostředí - CineStar
Shestakova, Margarita ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Semianiaka, Andrei (oponent)
Tato diplomová práce je věnována velice důležitému a aktuálnímu tématu současné doby, jedná se o vstup zahraniční firmy na ruský trh. Práce je rozdělena do dvou částí. V části první se autorka věnuje teoretickému přístupu k problematice. Ve druhé části je pozornost věnována aktivitám společnosti CineStar na českém trhu. V předposlední kapitole se autorka již věnovala volbě vstupu na trh, jednalo se o výzkum následujících způsobů vstupu: investice na zelené louce, podnikání s partnerem, franchsising a fúze. V poslední kapitole se autorka již věnovala ostatní problematice -- jednalo se o marketing a management. Tato část práce měla sloužit jako forma návrhů pro ostatní firmy, které chtějí podnikat na ruském trhu. Cílem práce je popsat vstup společnosti CineStar na ruský trh se zaměřením na volbu vstupu. Ústřední výzkumná otázka byla následující: společnosti CineStar se opravdu vyplatí vstupovat na ruský trh. Autorka ve své práci pracovala jak s ruskými, tak i s českými zdroji.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.