Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikání v mezinárodním prostředí - CineStar
Shestakova, Margarita ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Semianiaka, Andrei (oponent)
Tato diplomová práce je věnována velice důležitému a aktuálnímu tématu současné doby, jedná se o vstup zahraniční firmy na ruský trh. Práce je rozdělena do dvou částí. V části první se autorka věnuje teoretickému přístupu k problematice. Ve druhé části je pozornost věnována aktivitám společnosti CineStar na českém trhu. V předposlední kapitole se autorka již věnovala volbě vstupu na trh, jednalo se o výzkum následujících způsobů vstupu: investice na zelené louce, podnikání s partnerem, franchsising a fúze. V poslední kapitole se autorka již věnovala ostatní problematice -- jednalo se o marketing a management. Tato část práce měla sloužit jako forma návrhů pro ostatní firmy, které chtějí podnikat na ruském trhu. Cílem práce je popsat vstup společnosti CineStar na ruský trh se zaměřením na volbu vstupu. Ústřední výzkumná otázka byla následující: společnosti CineStar se opravdu vyplatí vstupovat na ruský trh. Autorka ve své práci pracovala jak s ruskými, tak i s českými zdroji.
Reálné opce
Semianiaka, Andrei ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Scholleová, Hana (oponent)
Tato diplomová práce je věnovaná nové metodě hodnocení investic -- jedná se o reálné opce. Hlavním cílem práce je zjednodušení metody reálných opcí. Tento hlavní cíl je složen ze tří dílčích podcílů: klasifikace jednotlivých metod oceňování se zaměřením na jejich přínosy a omezující podmínky při použití v praxi, zjednodušení matematického aparátu při výpočtu metody reálných opcí a uplatnění metody reálných opcí v podmínkách České republiky. Autor ve své práci využil jak tištěné, tak i elektronické zdroje informací. Hlavní přínos této práce spočívá ve využití zdrojů z ruského, českého a anglického jazyka. Z vědeckých metod jsou v této diplomové práci využívány hlavně analýza, syntéza a matematicko-statistické metody. Práce je určena pro úzký okruh čtenářů zabývajících se problematikou hodnocení investic.
Návrh marketingové strategie pro Dům dětí a mládeže Praha 10
Smolková, Monika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Semianiaka, Andrei (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na zmapování makretingových aktivit a strategie neziskové organizace. Hlavním cílem je analýza současné marketingové strategie Domu dětí a mládeže Praha 10 - Domu UM a na základě zjištěných skutečností návrh jejích doporučení. Vytvoření strategie je neméně důležité a potřebné tak jako u organizace ziskové, proto marketing nachází uplatnění i v této sociální oblasti. V teoretické části je vysvětlena základní podstata pojmu marketing a jeho historickký vývoj, charakterizován pojem nezisková organizace a vyznačen termín služba a její marketing. Podrobněji se zabývá plánovacím procesem, kde je hlavním bodem i typologie obecných marketingových strategií a výčet strategií specifických pro neziskový sektor. V praktické části je představen Dům dětí a mládeže Praha 10 - Dům UM a jeho činnost. Za pomoci teoretických znalostí je provedena situační analýza a na základě jejích výsledků práce navrhuje doporučení pro stávající strategii Domu UM.
Finanční analýza Třineckých železáren a.s.
Semianiaka, Andrei ; Olejníková, Hana (vedoucí práce) ; Mareš, David (oponent)
Objektivní finanční analýza podniku Třinecké železárny, a.s. a posouzení jeho finančního zdraví z hlediska externího uživatele. Zkoumání majetkového a finančního stavu daného podniku za účelem zhodnocení celkové finanční situace podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.