Název:
Analýza loajality návštěvníků multikina Cinestar
Překlad názvu:
The analysis of the customers´ loyalty to the multiplex Cinestar
Autoři:
Petlachová, Alice ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem mé bakalářské práce je "Analýza loajality návštěvníků multikina CineStar." Jako hlavní cíl jsem si stanovila zjistit, zda a do jaké míry existuje loajalita návštěvníků k provozovateli multikin CineStar, jaká je celková úroveň zákaznické loajality na trhu multikin a jak dalece jsou diváci spokojeni s kvalitou nabízených služeb sítě CineStar. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy jako loajalita a termíny s ní související, segmentace a typologie zákazníka a výzkum trhu. Praktická část je věnována především výsledkům vlastního dotazníkového výzkumu. Výsledky shrnuji v závěru práce.The topic of my Bachelor Thesis is "The analysis of the customers' loyalty to the multiplex Cinestar". The main objective of my thesis is to find out, whether there is customer's loyalty to the operator of multiplex CineStar, to what degree is there loyalty in Cinema market and what is the level of customer's satisfaction with the quality of provided services. In the theoretical part are explained the main terms such as loyalty and other relevant terms, then segmentation and typology of the customers and last but not least the market research. The practical part of the thesis deals with the results of my research. These are summarized at the end of my thesis.
Klíčová slova:
CineStar; loajalita zákazníka; výzkum trhu; CineStar; customer´s loyalty; market research
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31746