Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Měření konkurenceschopnosti výrobního podniku
Šilarová, Renata ; Špinlerová, Pavla (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá měřením konkurenceschopnosti společnosti Formplast Purkert, s.r.o. v letech 2008-2012 metodami finanční analýzy. Výsledky klíčových ukazatelů jsou porovnány s dvěma konkurenčními podniky a s oborovým průměrem. Na základě získaných výsledků budou navržena doporučení, která povedou ke zlepšení finanční situace podniku a tím i ke zvýšení konkurenceschopnosti.
Měření konkurenceschopnosti výrobního podniku
Šilarová, Renata ; Špinlerová, Pavla (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá měřením konkurenceschopnosti společnosti Formplast Purkert, s.r.o. v letech 2008-2012 metodami finanční analýzy. Výsledky klíčových ukazatelů jsou porovnány s dvěma konkurenčními podniky a s oborovým průměrem. Na základě získaných výsledků budou navržena doporučení, která povedou ke zlepšení finanční situace podniku a tím i ke zvýšení konkurenceschopnosti.
Analýza ciderů v kontextu pivních produktů z pohledu českého maloobchodu
Špinlerová, Pavla ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Navrkalová, Jana (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl provést ucelenou analýzu trhu ciderů, velice dynamicky rostoucí kategorie v kontextu piva, pivních mixů a nealkoholických sladových nápojů na českém maloobchodním trhu. Pro potřeby naplnění cíle práce byla analyzována maloobchodní data získaná metodologií retail auditu, která jsou doplněna o výstupy vlastního spotřebitelského výzkumu. Maloobchodní audit poskytuje široké spektrum objektivních informací o FMCG trhu, které spolu se spotřebitelským výzkumem dokreslují celkový obrázek o chování a názorech spotřebitelů. Teoretická část představuje maloobchodní trh a subjekty, které se na něm střetávají, následně se zaměřuje na problematiku maloobchodního auditu. Analýza trhu ciderů začíná na makro úrovni, kde jsou zachyceny trendy a základní maloobchodní ukazatele v souvislostech s pivními kategoriemi. Poté je pozornost soustředěna pouze na detailní situaci v kategorii ciderů.
Event marketing
Špinlerová, Pavla ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza event marketingových aktivit malého podniku a návrh nových eventů. V teoretické části je nejprve popsán obecně marketingový a komunikační mix, na který navazuje postup plánování a tvorby event marketingové akce. Pro potřeby návrhu nových eventů byla data získána metodou dotazování. Náhodně vybraní zákazníci podniku byli požádáni o vyplnění dotazníku. Výsledky dotazníku byly podkladem pro tvorbu nových eventů. S majitelkou podniku a některými zaměstnanci podniku byl veden rozhovor a týkal se zejména současných komunikačních aktivit podniku. V praktické části je kromě představení konkrétního podniku uveden jeho marketingový mix, konkurenční analýza a SWOT analýza. Dále jsou v práci popsány stávající event marketingové aktivity podniku, analýza neúspěšného eventu a návrh několika nových variant eventů pro tento podnik.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.