Název:
Výzkum trhu jako systémová činnost pro úspěšné uplatnění firmy na trhu.
Překlad názvu:
Market research as a system for successful implementation company in the market.
Autoři:
PÁTEK, Ladislav Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce bylo charakterizovat výzkum trhu jako systémovou činnost pro úspěšné uplatnění firmy na trhu. V praktické části autor představil firmu Madeta a poté produkt Lipno provedl čtyřmi kroky výzkumného procesu. A nakonec zkoumal význam výzkumu trhu pro úspěšné rozhodnutí.The aim of this thesis was to characterize the market research and illustration its importance for the successful conclusion of the business application market. In the practical part, the author characterized the company Madeta and then describe the product Lipno four steps of the research process. And finally, examined the importance of market research for a successful decision.
Klíčová slova:
informace; proces; rozhodnutí; Výzkum trhu; decision; information; Market research; process Citace: PÁTEK, Ladislav. Výzkum trhu jako systémová činnost pro úspěšné uplatnění firmy na trhu.. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23824