Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 119 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obchodní strategie překladatelské agentury Jipka - Moje jazykovka
Ludačková, Zuzana ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce ,,Obchodní strategie překladatelské agentury Jipka - Moje jazykovka" se zabývá procesem strategického plánování u MSP na poli překladatelských agentur. Jejím cílem je vytvoření komplexního obchodního plánu, který zajistí budoucí rozvoj firmy. Na základě literární rešerše nejprve popisuje teoretické postupy při přípravě obchodního plánu, od stanovení cílů, přes vypracování situačních analýz, až po tvorbu strategií. Představuje jednotlivé analytické nástroje a modely, jejich výstupy, proces volby vhodné varianty, její následnou implementaci a zhodnocení. Praktická část se zaměřuje na aplikaci těchto teoretických principů na konkrétní příklad překladatelské agentury Jipka - Moje jazykovka, formulaci strategických cílů a návrh kroků, které povedou k jejich naplnění.
Tvorba marketingové strategie ateliéru A8000
Krupauerová, Karolína ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu strategického marketingu uplatněného v rámci odvětví architektury. Teoretická část nejprve na základě literární rešerše popisuje význam i historii tohoto pojmu. Dále práce detailně vysvětluje, jaké kroky vedou k formulaci marketingové strategie, kdy se zaměřuje také na aspekty, které následují po samotné formulaci strategie. Jednotlivé části tvorby marketingové strategie jsou následně podrobně představeny v rámci situační analýzy, jež je rozdělena na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí. Práce se v rámci vnějšího prostředí soustředí na jednotlivé faktory analýzy SLEPTE a vysvětluje, jaké síly působí v rámci Porterova modelu pěti sil. SWOT analýza následně doplňuje jednotlivé vnější vlivy také o faktory, které mohou působit zevnitř firmy. Nakonec práce objasňuje pojem segmentace, targeting a positioning a seznamuje čtenáře s možnými způsoby tvorby strategie. Na teoretickou část navazuje praktická část, která je věnována praktickému uplatnění teoretických poznatků na příkladu architektonického ateliéru A8000. Praktická část se nejprve věnuje popisu dané společnosti a následně za využití externích i interních zdrojů naplňuje jednotlivé části tvorby marketingové strategie. Vyvrcholením celé práce je návrh marketingové strategie vycházející z marketingového mixu.
Financování podnikatelských aktivit
Bartík, Vlastimil ; Havíř, David (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o výběru optimálního způsobu financování dlouhodobého hmotného majetku pro konkrétní společnost. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Část teoretická popisuje možné způsoby podnikového financování a metody pro zhodnocení aktuální situace vybrané společnosti. Analytická část tyto způsoby a metody aplikuje a vytváří tak základ pro část návrhovou, v níž bude nalezen optimální a nejvýhodnější způsob financování.
Marketingová komunikace neziskového projektu Tělocvik.online
Maroušková, Michaela ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová komunikace neziskového projektu Tělocvik.online Cíle: Hlavním cílem této práce je sestavení návrhu marketingové komunikace pro nově vzniklý projekt neziskové organizace tak, aby byl co nejvíce využitelný v praxi, oslovil zvolené cílové skupiny a splnil stanovené komunikační cíle. Metody: V diplomové práci bylo pro získání sekundárních dat využito metody analýzy textů a dokumentů a také analýzy interních video záznamů organizace. Dále byla provedena analýza konkurence a srovnání konkurentů dle předem daných kritérií. Pro sledování statistik a výsledků byla využita metoda monitoringu. Výsledky: Výstupem práce je návrh marketingové komunikace obsahující kombinaci různých komunikačních nástrojů, zvolených dle možností neziskové organizace. Návrh komunikační kampaně byl sepsán na základě vypracované analýzy a bude východiskem pro zaměstnance organizace. Klíčová slova: komunikační mix, propagace, neziskový sektor, situační analýza, sociální sítě, YouTube, Facebook, e-mailing
Návrh podnikatelského plánu digitální agentury s důrazem na marketingovou část
Bartoš, Vojtěch ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského plánu popisujícího založení digitální agentury. Teoretická část nejprve ukotvuje pojem podnikání a souvislosti spojené se založením firmy v České republice. Dále se věnuje účelu podnikatelského záměru, a rozebírá jeho strukturu. Zaměřuje se taktéž na nástroje a metody digitálního marketingu, které bude budoucí digitální agentura v rámci svých služeb používat. Praktická část se poté zabývá vypracováním konkrétního podnikatelského plánu. Pro lepší porozumění cílové skupině bylo uspořádáno dotazníkové šetření. Společně s analýzami SWOT, SLEPT a Porterovým modelem pěti sil posloužila získaná data jako podklad pro vypracování marketingového plánu. Proveditelnost podnikatelského záměru je následně podpořena finančním plánem.
Expansion of the Selected Company into a New Market
Bartošová, Markéta ; MSc, SEBASTIAN KUMMLE, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is to evaluate the possibility of Citylife Nottingham expansion into a new market in London and to propose a suitable strategy for this expansion. The company has experience in Nottingham, Leeds, and Sheffield, where their concept is successful and popular with customers. However, there is definitely presumption for success, London differs greatly from these cities, especially by its market size. Thus, this crucial step of expansion into such a large and unknown market must be thoroughly prepared. In this work, internal and external analyses are presented and evaluated. Subsequently, there is introduced a new marketing mix together with the strategy of this expansion.
Marketingová strategie
Volková, Natálie ; Špecinger, Libor (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem vytvoření marketingové strategie pro nově vznikající restauraci. Nejprve je kladen důraz na analýzu vnitřního a vnějšího prostředí vznikajícího podniku spolu s provedením marketingového výzkumu. Vlastní návrh obsahuje marketingovou strategii, určení časového hlediska, identifikaci možných rizik a opatření k jejich snížení a kalkulaci nákladů.
Marketingová strategie vybrané firmy
Fogl, Zdeněk ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie vybrané firmy se zaměřením na značku NINJAGO na českém trhu. Práce je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola obsahuje teoretickou část a popisuje proces strategického plánování a řízení produktu. Teoretická část začíná od situační analýzy, pokračuje výstupy ze situační analýzy, marketingovými cíli, strategií směrem k zákazníkovi a konkurenci. Následuje marketingový mix, akční plán, monitoring a vyhodnocení. Druhá kapitola se věnuje praktické části, ve které je strategie podrobena analýze v krocích popsaných v teoretické části. Získané informace a doporučení jsou následně shrnuty v poslední části druhé kapitoly.
Strategie uvedení nového produktu na trh
Fialová, Petra ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá přípravou marketingového plánu pro uvedení nového produktu na trh s plně automatickými kávovary. Cílem této práce je navrhnout kompletní marketingový plán rozpracovaný do jednotlivých kroků včetně analýzy trhu, navržení marketingových cílů a marketingové strategie založené na marketingovém mixu pro dosažení daných cílů.
Marketingová strategie obchodního centra
Radačovská, Lucie ; Müller, Štěpán (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tématem bakalářské práce je: Marketingová strategie obchodního centra. Zabývá se případovou studií obchodního centra VIVO! Hostivař v Praze. Cílem práce je prošetřit současnou marketingovou strategii tohoto obchodního centra, určit typického zákazníka a zejména na základě situační analýzy a výsledků vlastního výzkumného šetření, provedeného metodou dotazníku, zhodnotit marketingovou strategii obchodního centra VIVO! Hostivař. Práce obsahuje návrhy marketingových nástrojů a doporučení, která by měla vést ke zlepšení marketingové strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 119 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.