Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie vybrané firmy
Fogl, Zdeněk ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie vybrané firmy se zaměřením na značku NINJAGO na českém trhu. Práce je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola obsahuje teoretickou část a popisuje proces strategického plánování a řízení produktu. Teoretická část začíná od situační analýzy, pokračuje výstupy ze situační analýzy, marketingovými cíli, strategií směrem k zákazníkovi a konkurenci. Následuje marketingový mix, akční plán, monitoring a vyhodnocení. Druhá kapitola se věnuje praktické části, ve které je strategie podrobena analýze v krocích popsaných v teoretické části. Získané informace a doporučení jsou následně shrnuty v poslední části druhé kapitoly.
Online marketingová strategie vybrané firmy
Fogl, Zdeněk ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Hlavním cílem práce je zhodnocení online kampaně, která je spjata s jednou z produktových řad firmy LEGO Group zvanou LEGO DUPLO. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se věnuje prostředí internetu v ČR a výhodám online reklamy jako celku. Druhá kapitola charakterizuje společnost LEGO Group, produktovou řadu LEGO DUPLO a její specifika z hlediska cílových skupin a online marketingové komunikace. Třetí kapitola je rozdělena do dvou částí, kde je první část věnována hlavnímu online komunikačnímu kanálu - webový portál DUPLOsvet. Druhá část již zaměřena na analýzu vybrané kampaně a použitých marketingových nosičů. Čtvrtá a zároveň poslední kapitola shrnuje nasbírané poznatky, nabízí celkové hodnocení a prezentuje návrhy možných zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.