Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 84 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití data miningu v personální agentuře
Ondruš, Erik ; Janata, Michal (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabyvá využitím technik dolování dat v oblasti segmentace a predikce nástupu kandidátů personální agentury. Získané vysledky by měly zefektivnit firemní procesy v oblasti zpracování poptávek a podpořit osobní přístup ke kandidátům. První kapitola obsahuje nezbytné teoretické minimum z oblasti Business Intelligence, datovych skladů, data miningu a marketingu. Dále je představena analyza současného stavu s důrazem na zachycení klíčového procesu zpracování poptávky. Poslední kapitola je určena samotnému návrhu a implementaci vlastního řešení nad platformou Microsoft SQL Server 2014. Na závěr jsou předloženy návrhy využití dolování dat v oblasti přímého marketingu.
Návrhy na zlepšení propagace firmy
Fendrychová, Lucie ; Tuč, David (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti C-FILTER FITRY, s.r.o., která je prodejcem filtrů a souvisejících služeb. Projekt analyzuje současnou situaci firmy, zjišťuje nedostatky a hledá způsoby zlepšení propagace, které by přispěly ke zvýšení prosperity společnosti.
Návrh komunikační strategie podniku
Josková, Michaela ; Fišer, Jakub (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zhodnotit současný stav komunikace se zákazníky podniku a navrhnout jeho komunikační kampaň pro další roky. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o významu marketingové komunikace, o metodách analýzy vnějšího a vnitřního prostředí podniku, popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu a řeší metody stanovení rozpočtu na komunikační kampaň. V praktické části je popsán zkoumaný podnik, analýza současného stavu komunikačního mixu podniku, výzkum mezi jeho zákazníky zaměřený na spokojenost zákazníků se stávajícími službami podniku a návrh nové komunikační kampaně.
Marketingová komunikace
Vašáková, Martina ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Marie, Marie (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací nevládní neziskové organizace NaZemi, která přispívá k rozvoji Fair trade v České republice. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je definován marketing, marketingový mix a jednotlivé nástroje marketingové komunikace, mezi které patří reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, přímý marketing, události a zážitky. Součástí teoretické části je charakteristika marketingového výzkumu, moderních trendů v marketingové komunikaci a nastínění konceptu Fair trade. V praktické části je představena organizace NaZemi a její nástroje marketingové komunikace. Na základě dotazníkového šetření a zjištěných výsledků jsou formulovány návrhy ke zlepšením marketingové komunikace. V závěru je jeden návrh podrobně rozebrán v popisu konkrétní kampaně.
Marketingová komunikace zvolené společnosti
Kotrč, David ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Dagmar, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací. Jejím hlavním cílem je návrh doporučení, které povede ke zlepšení marketingové komunikace společnosti CENTRA a. s. První část diplomové práce je zaměřena na teoretická východiska, ve kterých je popsán pojem marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, komunikační mix, komunikace v prostředí internetu, B2B komunikace a CRM systémy. V druhé praktické části diplomové práce je na základě interních dokumentů zpracován rozbor marketingového mixu společnosti a provedena analýza marketingových nástrojů využívaných společností CENTRA a. s. Po vypracování rozboru a analýzy komunikačních nástrojů byla navržena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace společnosti CENTRA a. s.
Zhodnocení marketingové komunikace
Kubaštová, Michaela ; Balcarová, Tereza (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací výstavy Země Živitelka, která patří k nosným produktům společnosti Výstaviště České Budějovice a.s. Cílem je zhodnocení současné situace ve společnosti a efektivní sestavení prvků marketingového komunikačního mixu. První část práce je tvořena teoretickými východisky k dané problematice. Jsou zde definovány základní pojmy, jako je marketing a marketingová komunikace, její cíle a strategie. Následuje popis dílčích prvků komunikačního mixu se zaměřením na současné trendy a marketingovou komunikaci na internetu. Významná pro tuto práci jsou především teoretická specifika veletrhu jako produktu a jeho propagace. Uvedená východiska tvoří klíčový podklad pro praktickou část práce. Nejprve je představena společnost Výstaviště České Budějovice a.s. a charakter služeb, které poskytuje. Hlavní část tvoří analýza komunikačního mixu výstavy Země Živitelka, která obsahuje popis a zhodnocení stávajících prvků marketingové komunikace, které společnost využívá. Následně je proveden marketingový průzkum formou dotazníkového šetření. Cílem je zjistit, jaký postoj mají respondenti k marketingové komunikaci výstavy. Závěrečná část práce představuje konkrétní návrhy marketingové komunikace směrem k návštěvníkům i vystavovatelům za použití tradičních i moderních komunikačních aktivit.
Marketingové aktivity zvoleného podnikatelského subjektu
Agmanova, Nazgul ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Král, Jan (oponent)
V moderním světě globalizace je marketing klíčovou složkou většiny podniků. Firmy mají speciálně zavedená marketingová oddělení, která se zabývají výzkumem trhu, plánováním a realizací marketingových aktivit na dlouho dopředu. Cílem těchto činnosti je oslovení zákazníků a uspokojení jejich přání, požadavků a očekávání. V této bakalářské práci je popsán rozšířený marketingový mix 7P konkrétní společnosti, působící na českém trhu, a jsou vytvořena doporučení, která by firma mohla využít pro účinné oslovení svých zákazníků. Cílem práce je vymezit oblast marketingového řízení v podmínkách konkrétní organizace, zhodnotit marketingový mix 7P, specifikovat používání marketingových nástrojů a vytvořit doporučení pro podnik v oblasti marketingové komunikace.
Marketingová komunikace zvolené společnosti
Vaňková, Lucie ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Ladislav , Ladislav (oponent)
Cílem diplomové práce Marketingová komunikace zvolené společnosti je zhodnocení komunikačních nástrojů společnosti Tesco Stores ČR a.s., které využívala pro privátní potravinové značky společnosti za rok 2015 a vytvoření návrhů na zlepšení marketingové komunikace pro rok 2016. Správně sestavená marketingová komunikace může významně přispívat k dosahování cílů firmy a je tedy nezbytná pro úspěch jakéhokoli podniku v konkurenčním prostředí trhu. V teoretické části jsou charakterizovány jednotlivé nástroje marketingové komunikace, kterými jsou reklama, public relations, podpora prodeje, osobní prodej a přímý marketing. V praktické části je popsána společnost a analyzována marketingová komunikace produktů pod značkou společnosti Tesco Stores ČR a.s. uplatňovaná v roce 2015. Pro zjištění povědomí zákazníků o jednotlivých řadách je použit dotazník, na jehož základě jsou společnosti navrhnuta možná zlepšení marketingové komunikace s orientačním rozpočtem.
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
CHLÁDEK, Lukáš
Diplomová práce je zaměřená na analýzu vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich zhodnocení ve vybraném podniku.
Komunikační mix společnosti Fabory CZ Holding s.r.o.
Záhradník, Šimon ; Kališ, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhy změn v marketingové komunikaci společnosti Fabory CZ Holding s.r.o. Cílem práce je navrhnout takové zlepšení, které podniku přinesou přidanou hodnotu v oblasti marketingu, přičemž tyto změny bude možné reálně implementovat. Teoretická část začleňuje problematiku marketingového mixu do teoretického rámce, kde je podrobněji rozebrána marketingová komunikace. Analytická část popisuje současný stav společnosti. Návrhová část se zaměřuje na návrhy, které zlepšují současný stav marketingové komunikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 84 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.