Název: Komunikační mix společnosti Fabory CZ Holding s.r.o.
Překlad názvu: Communication Mix of Company Fabory CZ Holding s.r.o.
Autoři: Záhradník, Šimon ; Kališ, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Komunikační mix; online reklama.; podpora prodeje; public relations; přímý marketing; reklama; advertising; Communication mix; direct marketing; online advertising; public relations; sales promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41479

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-248828


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet