Název:
Marketingová komunikace
Překlad názvu:
Marketing comunication
Autoři:
Vašáková, Martina ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Marie, Marie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací nevládní neziskové organizace NaZemi, která přispívá k rozvoji Fair trade v České republice. Práce
je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je definován marketing, marketingový mix a jednotlivé nástroje marketingové komunikace, mezi které patří reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, přímý marketing, události
a zážitky. Součástí teoretické části je charakteristika marketingového výzkumu, moderních trendů v marketingové komunikaci a nastínění konceptu Fair trade.
V praktické části je představena organizace NaZemi a její nástroje marketingové komunikace. Na základě dotazníkového šetření a zjištěných výsledků jsou formulovány návrhy ke zlepšením marketingové komunikace. V závěru je jeden návrh podrobně rozebrán v popisu konkrétní kampaně.
The thesis deals with marketing communications of a non-governmental,
non-profit organization NaZemi, which contributes to the development of Fair Trade
in the Czech republic. The thesis is divided into theoretical and practical part.
In the theoretical part is defined marketing, marketing mix, and various tools
of marketing communications, which includes advertising, sales promotion, public relations, personal selling, direct marketing, events and experiences.
Part of the theoretical part is characteristic of marketing research, modern trends
in marketing communications and outline of the concept of Fair Trade.
In the practical part is introduced the organization NaZemi with its tools
of marketing communication. Based on the survey findings are formulated proposals, leading to possible improvements in marketing communications. In the end there
is deeply descibed one proposal in detail of a particular campaingn.
Klíčová slova:
Fair trade; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; marketingový výzkum; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; přímý marketing; reklama