Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové aktivity zvoleného podnikatelského subjektu
Agmanova, Nazgul ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Král, Jan (oponent)
V moderním světě globalizace je marketing klíčovou složkou většiny podniků. Firmy mají speciálně zavedená marketingová oddělení, která se zabývají výzkumem trhu, plánováním a realizací marketingových aktivit na dlouho dopředu. Cílem těchto činnosti je oslovení zákazníků a uspokojení jejich přání, požadavků a očekávání. V této bakalářské práci je popsán rozšířený marketingový mix 7P konkrétní společnosti, působící na českém trhu, a jsou vytvořena doporučení, která by firma mohla využít pro účinné oslovení svých zákazníků. Cílem práce je vymezit oblast marketingového řízení v podmínkách konkrétní organizace, zhodnotit marketingový mix 7P, specifikovat používání marketingových nástrojů a vytvořit doporučení pro podnik v oblasti marketingové komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.