Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 263 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Případová studie značky MADMONG jako příklad marketingu na platformě Twitch
Pecíková, Laura ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, jakými marketingovými nástroji se značka MADMONQ vypracovala na svou současnou stabilní pozici na česko-slovenské videoherní a streamovací scéně. Značka, původně startup, se proslavila tím, že přinesla na trh první nutriční doplněk pro hráče videoher. A prorazit se jí podařilo zejména díky platformě Twitch. Kvalitativní výzkum je proto zasazen do kontextu historie a charakteristiky platformy Twitch, game marketingu, fenoménu streamování a influencer marketingu. Samotný výzkum, jehož výsledkem je ucelená případová studie značky MADMONQ, je založen na hloubkovém rozhovoru se zakladatelem a současným CEO společnosti Michalem Nogou, na analýze online marketingových nástrojů značky MADMONQ, SWOT analýze a na dotazníkovém šetření, jehož se zúčastnili streameři propagující produkty od této značky na svých streamovacích kanálech. Případová studie přináší vhled do úspěšných i neúspěšných kroků, které značku MADMONQ přivedly až k její současné silné pozici na česko-slovenské herní scéně a přibližuje komunikační strategii, která je od začátku cílená na hráče videoher. Značka při tom neustále usiluje o naplnění své mise, která má za cíl, aby všichni hráči považovali své zdraví za stejně důležité, jako je pro ně jejich hardware.
Strategický plán mikroregionu Rajhradsko
Urbič, Michal
Diplomová práce. Brno, 2015. Diplomová práce se zabývá zpracováním strategického plánu mikroregionu Rajhradsko. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zejména popsán postup pro zpracování strategického plánu. V praktické části je vytvořena situační analýza daného mikroregionu, která slouží k následnému vypracování SWOT analýzy. Na základě vypracované SWOT analýzy je provedeno dotazníkové šetření, které má za cíl zjistit názor zastupitelů členských obcí na samotný rozvoj mikroregionu. V závěrečné části práce je navržen strategický plán mikroregionu Rajhradsko.
Zpracování situační analýzy pro vybraný podnik
ROUPCOVÁ, Simona
Cílem diplomové práce je analýza činností marketingového manažera ve vybraném podniku, se zaměřením na podrobné zpracování situační analýzy. Na základě získaných informací navrhnout možná řešení. V teoretické části práce jsou stručně vymezeny základní marketingové pojmy, je představený strategický marketingový proces a marketingová situační analýza. Tato analýza je dále detailně popsána. Je uveden její význam, jednotlivé kroky a postupy. Teoretická část je zakončena popisem SWOT a VRIO analýzy. Pro analýzu činností marketingového manažera s aplikací situační analýzy, byla vybrána společnost Bel Sýry Česko, a. s. Tato společnost se nachází v obci Želetava na Vysočině a zabývá se výhradně výrobou tavených sýrů, které dodává na český trh. Po krátkém představení společnosti, je čtenář seznámen s výčtem činností marketingového manažera a marketingového oddělení. Je uvedeno, z jakých zdrojů získává marketingové oddělení informace o tržním vývoji a spotřebitelském chování. Nasbírané informace o činnosti marketingového manažera (a celého oddělení), jsou následně šetřeny s použitím marketingové situační analýzy. Pro analýzu vnějšího a vnitřního prostředí bylo užito dílčích analýz - PEST analýzy, Porterova modelu 5 konkurenčních sil v prostředí a Analýzy firmy. Výsledky uvedených šetření jsou následně shrnuty ve vícefaktorových analýzách - ve SWOT a VRIO analýze. Na analýzu činností marketingového manažera, navazuje jejich následné zhodnocení, jenž je předmětem další části práce. SWOT analýza identifikuje, že mezi silné stránky společnosti patří: jméno podniku, produkt, technická úroveň firmy, cenová efektivnost, tržní podíl, flexibilita závodu nebo vzdělávací systém. Slabými stránkami jsou: ekonomická situace firmy, úroveň propagace, kvalita středního managementu a komplexnost závodu. Pokud se týká příležitostí, pak ze SWOT analýzy vyplývá, že se jedná o výrobní technologie, možnosti vstupu na nové trhy, růst významu trhu privátních značek nebo síla dodavatelů. Z ohrožení lze jmenovat hrozbu hospodářské recese, mzdovou inflaci, nestabilitu cen surovin, přírodní katastrofy (zde především pandemická virová onemocnění) a sílu odběratelů. VRIO analýza je posledním šetřením, které podporuje závěry, plynoucí ze SWOT analýzy a navíc přichází s objevením další silné stránky podniku v podobě jedinečnosti výrobního zařízení a nenapodobitelnosti nehmotných zdrojů, zejména výrobního know-how. Na základě všech výstupů provedených analýz, autorka navrhuje, aby byla provedena následující opatření: vynaložení úsilí k získání ocenění výrobků českou značkou kvality, expanze na zahraniční trhy, den otevřených dveří pro obchodní partnery, spolupráce s vysokou školou, poziční mapy značky výrobkové řady, využití technologie k inovaci výrobků (hmotností, obalů, receptur), vytvoření webových stránek želetavského závodu.
Podnikatelský plán - založení nového podniku a návrh komunikační strategie
Bilaniuková, Petra ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá podnikatelským plánem a komunikační strategií, které jsou sestaveny pro nově vznikající podnik s textilními doplňky pro domácí zvířata. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základy podnikatelského plánu a marketingové komunikace, které jsou následně využity v další části práce. V praktické části je představen podnik Emma & Maya, jeho produkty a je provedena situační analýza. Externí prostředí podniku je posouzeno pomocí PESTE analýzy a Porterovy analýzy pěti sil. V interní analýze je využito hodnototvorného řetězce. Výstupy z jednotlivých analýz jsou následně promítnuty do finální SWOT analýzy. V práci je představen finanční plán podniku a je sestaven business model canvas. Návrh komunikační strategie pro zvolený podnik je sestaven s ohledem na výstupy předchozích kapitol v práci.
Marketing Plan for a Selected Company
Höklová, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on designing a marketing plan for a selected company. The main goal of this work is to compile a marketing plan for a selected company. The theoretical part deals with the description of terms and methods, contributing to the creation of the marketing plan itself. Methodological part describes the chosen strategy and methodology on how the collected information will be processed. The practical part contains an analysis of the environment, competition and current analysis of marketing activities. The last part is dedicated to a proposal for adjustment and expansion of marketing activities, which is compiled based on a prior analysis.
Student Club Project
Ďatelinka, Maximilián ; MLIS, Lucchi, MBA, (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis describes a way to use selected project management tools and processes in order to use project structure to improve current situation of Student Club Mozaika project. Analytical part describes the project’s current situation and identifies the spaces for improvement within project management framework. Proposal and contribution part of the thesis proposes four scenarios. In two out of these scenarios, the implementation of the structure and tools is recommended. The final part evaluates the findings and potential benefits of using the project structure for the project and project team.
Návrh strategického rozvoje společnosti působící v oblasti prodeje krmiv pro psy
Kroutilíková, Jana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním návrhu potenciálního směru dalšího rozvoje malého podniku zabývající se prodejem BARF krmiv pro psy. Teoretická část práce obsahuje literární rešerše v oblasti pojetí růstu a rozvoje firem přístupem strategického řízení, včetně analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Analytická část práce obsahuje dílčí a celkové zhodnocení současného stavu podniku prostřednictvím aplikace vybraných analytických metod ve vybraném kontextu prostředí s ohledem na vymezený problém. Návrhová část navazuje na celkové zhodnocení, na jejichž základě je následně zvolena vhodná strategie rozvoje vedoucí k upevnění pozice podniku na trhu včetně implementace.
Návrh marketingové strategie pro vybranou fast-food restauraci
Le Thi, Tra Mi ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro asijskou fast-food restauraci. Důraz je kladen především v identifikaci a popsání vnitřního a vnějšího prostředí restaurace s použitím marketingového výzkumu v terénu. Význam této práce je spatřen v předložení vlastního návrhu marketingové strategie, vymezení časového rámce, kvantifikace nákladů a identifikaci rizik.
Strategické plánování v podmínkách sportovních klubů - TASK Silueta Praha
Outratová, Anna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
4 Název: Strategické plánování v podmínkách sportovních klubů - TASK Silueta Praha Cíle: Cílem této diplomové práce je sestavení strategického plánu rozvoje pro soutěžní složku občanského sdružení TASK Silueta Praha na tříleté období od 1. července 2011 do 30. června 2014. Podpůrné úkoly reprezentují jednotlivé kroky strategického plánování. Metody: Analýza TASK Silueta Praha nabývá podoby případové studie. Pro získání hloubkové znalosti o současné situaci a budoucích možnostech tohoto klubu slouží kombinace těchto metod: kvalitativní rozhovor, analýza textů a dokumentů, dotazník a SWOT analýza. Výsledky: TASK Silueta Praha je velice atraktivním sportovním klubem pro děti a mládež z celé Prahy. Aby se však stala absolutní jedničkou na poli českých rock'n'rollových klubů, musí ve tříletém výhledu učinit celou řadu změn a podpořit stávající pozitivní charakterové vlastnosti. Navrhovaný strategický plán dotýkající se oblastí: sport, organizace, finance, marketing a sociální aktivity může této lepší budoucnosti výrazně napomoci. Klíčová slova: Strategické plánování, sportovní klub, cíle, poslání, situační analýza, plán.
Marketingový plán sportovní soutěže Žij pohybem
Dáňová, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Markgráfová, Tereza (oponent)
Název: Marketingový plán sportovní soutěže Žij pohybem Cíle: Cílem diplomové práce je sestavit marketingový plán sportovní soutěže Žij pohybem, který bude v případě kladného přijetí sloužit jako základní koncept při přípravě a následné realizaci sportovní soutěže Žij pohybem. Metody: V práci jsem použila situační analýzu, která hodnotí současný stav soutěže, její konkurenci a zákazníky. Nedílnou součástí situační analýzy je SWOT a STEP analýza. SWOT analýza posuzuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby, které se mohou při organizaci a realizaci soutěže vyskytnout. STEP analýza určuje vývoj makroprostředí, zahrnuje okolnosti, vlivy, situace, které na soutěž působí. Výsledky: Sportovní soutěž Žij pohybem má stálý okruh zákazníků, jejichž počet s dalším jednotlivým kolem roste. Její konkurence je početně omezena, což je příležitostí pro získání co největší části trhu. Největší slabinou se ukázala slabá finanční stránka, která ohrožuje realizaci celé soutěže. Zajištění dostatečných finančních zdrojů by se mělo stát primárním úkolem, na který bude zaměřena velká pozornost. Klíčová slova: Marketing, marketingový mix, komunikační mix, marketingový plán, situační analýza, SWOT analýza

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 263 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.